بازیگر نقش جواد جوادی در «بچه مهندس 3» مشخص شد

«روزبه حصاری» بازیگر نقش جوادی در سریال «بچه مهندس 3» به کارگردنی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» درباره انتخاب بازیگر نقش جواد جوادی در این سریال گفت: روزبه حصاری برای بازی در این نقش انتخاب شده است و مقابل دوربین رفته است. 

وی با اشاره به ادامه تولید این سریال افزود: این روزها گروه تولید در دانشگاه امیرکبیر، خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی و ... مشغول به تصویربرداری هستند. 

روزبه حصاری تا به حال در سریال‌های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» به ایفای نقش پرداخته است. وی نیز از دانش آموختگان مدرسه تیزهوشان است و تا حدودی شخصیت علمی‌اش با نقشی که در حال ایفای آن است، همخوانی دارد. 

تصویربرداری این سریال در روزهای میانی تیرماه در منطقه سازمان آب آغاز شد. فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به ایفای نقش پرداختند.

فصل سه مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» در ۳۵ قسمت توسط حسن وارسته در حال نگارش است. 

در فصل یک این سریال لوکیشن اصلی پرورشگاه (خانه خورشید) بود که در بوستان ولایت قرار داشت و شهرک دفاع مقدس، خیابان‌های تهران در دهه ۸۰ نیز از لوکیشن‌های این سریال در فصل دو بودند.

داستان سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته‌اند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسدااللهی، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کرد.

دیدگاه تان را بنویسید