پخش «لحظه گرگ و میش» به تعویق افتاد!

سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان که قرار بود از هفته آینده پخش خود را آغاز کند به دلایلی به تعویق افتاد و سریال پلیسی «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت جایگزین آن شد.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس ، سعید پروینی ـ تهیه‌کننده مجموعه «گشت پلیس» درباره پخش ناگهانی این سریال گفت:تلویزیون چند روز پیش به ما اعلام کرد این سریال از شنبه، ۲۲ دی ماه روی آنتن می رود و ما هم در تلاشیم آن را به پخش برسانیم. با توجه به اینکه پست پروداکشنِ کار، سنگین بود بخش‌هایی از کار همچنان نیاز به صرف زمان بیشتری داشت، از جمله جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ که در حال انجام است.

تهیه‌کننده سابق برنامه هفت در پاسخ به این پرسش که چرا تلویزیون تصمیم گرفته است یک سریال مناسبتی را در ایام عادی به روی آنتن ببرد؟ اظهار کرد: سریال ما یک کار مشارکتی بین مرکز سیما فیلم و موسسه ناجی هنر بود و ما نیز احساس می‌کردیم که این کار در همان هفته ناجا پخش می شود اما در هفته ناجا به روی آنتن نرفت و به ما اعلام کردند که برای پخش از هفته آینده آماده باشیم.

تهیه‌کننده «گشت پلیس» در ادامه درباره علت این اتفاق اظهار کرد: هماهنگی برای تولید آثار در سازمان صداوسیما و ناجا وجود دارد اما شاید کارگروهی برای هماهنگی پخش بین دو مجموعه وجود نداشته باشد.

پروینی همچنین درباره مجموعه «گشت پلیس» که تعداد قسمت‌های آن از ۱۳ قسمت به ۷ قسمت محدود شد، توضیح داد: همان‌طور که اشاره کردید و قبلا در خبرها منتشر شده بود، مجموعه شامل ۱۳ قسمت بود که به هفت قسمت تغییر یافت، آن چیزی که می‌خواستیم در همین هفت قسمت به نتیجه رسید و تلاش کردیم چهره واقعی از پلیس که مردم در خیابان ها می‌بینند را نشان دهیم.

این تهیه‌کننده در پایان درباره قصه مجموعه گشت پلیس نیز یادآور شد: قصه این سریال به چند مامور و افسر گشت پلیس برمی‌گردد که عملیات های شهریِ خاص را انجام می‌دهند این عملیات‌ها به همان اتفاقات روزمره برمی گردد.

 تلویزیون با پخش تیزرهای سریال «لحظه گرگ و میش» از آغاز پخش آن پس از اتمام پخش سریال «بانوی عمارت» خبرداده بود اما به دلایلی نامشخص پخش آن به تعویق افتاد.

در سریال «لحظه گرگ و میش» که در ژانر اجتماعی سه دهه از تاریخ ـ از سال ۶۰ تاکنون ـ را روایت می‌کند، بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی‌نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری و ... ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این مجموعه تلویزیونی روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول سه دهه‌ با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی ... را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

دیدگاه تان را بنویسید