استقلال منتظر جواب عزت اللهی

حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال هنوز مشخص نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند روز قبل بود که خبر تماس استقلال با هافبک دفاعی تیم ملی را منتشر کردیم. خبری که تیتر یک روزنامه ورزشی دولت هم شده بود و بازیکن روستوف در مصاحبه ای تائید کرد که خود استراماچونی با او تماس گرفته است و البته ادامه باشگاه استقلال هم با او و هم با پدرش نادرعزت اللهی سرمربی سابق ملوان و مربی سالهای نه چندان دور تیم های ملی نوجوانان  و جوانان تماس گرفته است.

پیگیریهای فوتبالی نشان می دهد که عزت اللهی از استراماچونی و استقلال چند روزی وقت خواسته است و هنوز نه قطعی را به استقلال نگفته است. خبر آنلاین چند روز پیش نوشته بود که عزت اللهی طرفدار پرسپولیس است و شاید به همین دلیل نخواهد به استقلال بیاید اما در حال حاضر بسیاری از بازیکنان استقلال و پرسپولیس هستند که در این دو بازی می کنند اما تمایلات رنگی هاش قبل از حضور در هر کدام از تیم ها، بر خلاف تیمی است که در آن بازی می کنند.

اگر چه استراماچونی در صحبتهایش با سعید، تلاش کرد تا این بازیکن را برای بازگشت به فوتبال ایران راضی کند اما عزت‌اللهی علیرغم استقبال از بازی زیر نظر سرمربی ایتالیایی استقلال، به دو دلیل مهم برای پاسخ دادن به استقلال فرصت خواسته است. دلیل اصلی موارد مالی است. هفته گذشته بود که سایت خبر ورزشی در گزارشی به رقم دریافتی سعید از روستوف اشاره کرد و اینکه او، روزانه 20 میلیون تومان از باشگاه روسی دریافت می‌کند. جدا از اینکه این عدد درست باشد یا غلط، این بازیکن برای بازی در استقلال به اندازه بازیکنان ایرانی پول نمی خواهد و در کل رقمی مورد نظرش از عهده باشگاههای ایرانی خارج است. 

نکته دیگر هم تمایل هافبک فصل گذشته ردینگ برای ماندن در فوتبال اروپاست و این بازیکن 22 ساله ترجیح می دهد تا زمانی که امکان دارد، در اروپا به فوتبالش ادامه دهد و دوست ندارد در شرایط فعلی به ایران برگردد. او به خاطر قراردادی که با باشگاه روستوف دارد، مجبور به حضور در تمرینات این تیم شده و اگر نتواند با مسئولان این باشگاه برای جدایی به توافق برسد، فصل آینده در سوپرلیگ روسیه بازی خواهد کرد. حتی پدر او به مدیران استقلال اعلام کرده که حرفی ندارد سعید به استقلال بیاید اما به نظر او سعید باید دو سه سال دیگر در اروپا باشد و بعد به ایران بیاید. 

در هر حال به نظر می رسد که احتمال پاسخ منفی سعید به استقلال بیشتر از پاسخ مثبت باشد. باید دید در روزهای آینده سعید چه پاسخی به استقلالی ها خواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید