گزارش جی پلاس

بازگشت محسن کریمی به استقلال؟

این احتمال وجود دارد که محسن کریمی به استقلال برگردد و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ یکی دو هفته قبل بود که آندره‌ا استراماچونی نام چند بازیکن استقلال را خط زد و آن‌ها را از تمرینات تیم کنار گذاشت. بازیکنانی نظیر آرمین سهرابیان، روح‌الله باقری، محسن کریمی و رضا کریمی. این بازیکنان با استقلال به اردوی ترکیه نرفتند و مجبور شدند در ایران بمانند و برای آینده خود تصمیم بگیرند. 

در این بین روح‌الله باقری، آرمین سهرابیان و رضا کریمی به تأیید فنی نرسیدند، چون در تمرینات استقلال حضور داشتند و عملکردشان مورد توجه استراماچونی قرار نگرفت. محسن کریمی اما چند روز از تمرینات استقلال را به دلیل حضور در امتحانات دانشگاه، از دست داد و به همین دلیل مدیران این باشگاه از او خواستند تا همراه تیم به ترکیه برود و در این اردو توانایی‌های خودش را نشان بدهد. موضوعی که البته مورد مخالفت کریمی قرار گرفت.

mohsen-karimi-cover

حالا و پس از مدت‌ها، محسن کریمی برخلاف رضا کریمی، روح‌الله باقری و آرمین سهرابیان برای فسخ قرارداد اقدامی انجام نداده و امیدوار است تا شاید بتواند به استقلال برگردد و دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند. گفته می‌شود در هفته پیش رو تکلیف بازگشت محسن کریمی مشخص می‌شود و او تیم آینده خود را انتخاب می‌کند. تیمی که شاید دوباره نامش استقلال باشد.

دیدگاه تان را بنویسید