عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود

فرکی: بازی مقابل سپاهان دستاوردهای زیادی داشت

سرمربی پیکان برای تیم‌هایی که در خارج از کشور اردوی تدارکاتی برگزار کردند، آروزی موفقیت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی، سرمربی تیم پیکان پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در چارچوب دیدار تدارکاتی اظهار کرد: بازی خوبی بود. این اولین آزمایش جدی ما بعد از سه هفته تمرین بود. در این بازی، کارهای گروهی و تاکتیکی را مرور کردیم. هفته گذشته هم یک بازی دوستانه مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت داشتیم اما این بازی فرصت جدی بود که بازیکنان را بررسی کنیم.

او ادامه داد: ما تیم نیمه اول را حدود ۷۰ دقیقه در زمین داشتیم که عملکرد خوبی داشتند. در ادامه هم از بازیکنان دیگر در ۲۰ دقیقه پایانی استفاده کردیم و از این فرصت نهایت استفاده را کردیم و جدا از نتیجه عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود اما این کافی نیست، چون بخشی از بازیکنان ما در این بازی حضور نداشتند و در اردوی تیم ملی بودند. این بازی برای ما دستاورد زیادی داشت.

فرکی افزود: ما کار خود را دیر آغاز کردیم چون بازیکنان ما با باشگاه به توافق نرسیده بودند. ما در ۱۰ روز اول به سرعت دست به کار شدیم و با بازیکنان شروع به مذاکره کردیم. بعد از وقفه ۱۰ روزه کار خود را خوب جلو بردیم و باید از باشگاه تشکر کرد. ما در برنامه‌ریزی که داشتیم، ۲ اردو را پیش‌بینی کرده بودیم که یک اردو به خاطر عدم آمادگی تیم لغو شد. الان شرایط بهتر شده است. ترجیح دادیم اردو دوم را با توجه به تذکرهای داده شده در داخل کشور برگزار کنیم اما تیم‌های دیگر اردوهای خارجی دارند ولی ما شرایطش را نداشتیم. اردوی بعدی ما در بروجرد است. ما برای تیم‌هایی که در خارج از کشور اردو زدند، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی پیکان گفت: ما با توجه به ریزشی که در تیم وجود داشت، بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفتیم و این باعث می‌شود هماهنگی آن‌ها مقداری زمان ببرد اما خوشبختانه بازیکنان توانستند در کنار هم قرار بگیرند. یکی از اهداف اردو همین است که بازیکنان را در کنار هم داشته باشیم. کار ساده‌ای نیست اما من خوش‌بینم چون بازیکنانی که جذب کردیم نزدیکی خوبی با بازیکنان خودمان دارند و این کمک می‌کند تا خود را برای مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید