توضیح فرکی درباره اخراج چند بازیکن از پیکان

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد دلیل کنار گذاشتن چند بازیکن از تیمش اظهار نظر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن بیان کرد: در ابتدا به هر سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خصوصاً منصوریان که حریف رو در روی ما است تبریک می‌گویم.

او در مورد بازی هم گفت: وضعیت این فصل لیگ را می‌دانید. تیم‌هایی برای قهرمانی و تیم‌هایی برای سقوط نکردن می‌جنگند. بخش بعدی جدول هم تیم‌هایی هستند که در میانه جدول قرار دارند. متأسفانه قرعه امسال پیکان خوب نبود. شروع فصل دیدارهایی داشته که می‌توانسته به این شکل نباشد. بین مسابقات بازی‌هایی را برگزار کرده که الان در انتها و میانه جدول هستند. در هفته دهم به بعد قرعه به شکلی است که پیکان بازی‌های سختی داشته است. تلاش ما این است که در هر بازی برای ۳ امتیاز وارد زمین بشویم. به اندازه بضاعت‌مان تلاش کنیم. به نظر من شرایط را باید به همین گونه دنبال کنیم تا فصل بعد خودمان را با کیفیت‌تر آماده کنیم. تمام سعی‌مان را می‌کنیم در مقابل حریفان با شناخت و آنالیز دقیق بازی کنیم. در بازی‌های اخیر موقعیت‌هایی داشتیم که از دست دادیم و بازی‌ها را واگذار کردیم. ما خیلی تلاش کردیم در نیم فصل دوم آماده دیدارها بشویم. در بخشی موفق بودیم اما در دو بازی آخر نتوانستیم به چیزی که حق‌مان بوده است برسیم.

فرکی در مورد تیم ذوب‌آهن هم اظهار کرد: این تیم نسبت به گذشته متفاوت شده است. این تیم ۲۵ بازیکن در سطح خوب دارد. به خاطر نتایج در لیگ قهرمانان آسیا مقابل ما با یک روحیه خوب قرار می‌گیرند. ما هم با توجه به اطلاعاتی که داریم می‌خواهیم برنده بازی این دیدار خانگی بشویم.

او اضافه کرد: در بازی با پرسپولیس دقیقاً زمان‌هایی گل خوردیم که می‌توانستیم تمرکز بیشتری داشته باشیم.

او در مورد اخراج بازیکنان تیمش مثل محمد قاضی و آل کثیر هم گفت: این بازیکنان زمان آقای جلالی هم در تیم بودند. باید موضوع را اینگونه بگویم که ما به عنوان یک مربی اصولی داریم. یک بخش کار فنی است و یک بخش دیگر فرهنگی است. در این چند ساله با همچنین مشکلی رو به رو نبودم. ولی متأسفانه در پیکان شرایط به گونه‌ای بوده است که تعدادی از بازیکنان با یک افکاری وارد تیم شدند. اگر مشکلات در چارچوب مسائل فنی باشد قابل تحمل است ولی اگر در بحث رفتاری باشد یا اینکه یک بازیکن بخواهد برای باشگاه تصمیم‌گیری بکند درست نیست. بحث فنی را می‌شود تغییر داد اما در مسائل رفتاری در فوتبال ما فرهنگ‌سازی نشده است. من آدمی هم هستم که همه راه‌ها را می‌روم. بنا نداشتم کسی را از تیم خارج کنم. به بازیکنان گفتم اولویت باشگاه است. جایی که احساس می‌کنم بازیکن به تذکرات توجه نمی‌کند، برخورد می‌کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید