پیمان فخری: قطر تلاش زیادی برای برگزاری هر چه بهتر بازی‌های جهانی ساحلی دارد

پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیمهای ملی ضمن حضور در نشست هماهنگی برنامه ها و دستورالعمل های بازی های جهانی ساحلی از تلاش مطلوب میزبان، برای برگزاری خوب این رقابتها خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی قطر که جهت حضور درنخستین نشست  هماهنگی این مسابقات عازم قطر شده است: نخستین دوره بازی های ساحلی جهانی با حضور 1250 ورزشکار در دو ساحل "الغرافه" و "القطرا" برگزار می شود و جلسه فنی این مسابقات نیز با حضور همه سرپرستان تیم ها برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست قطر تلاش دارد تا بتواند بنحو مطلوبی این رقابتها را در کشور خود برگزار کند به همین دلیل به ارائه گزارشی از نحو ترانسفر تیمها و ورزشکاران،هتل محل اقامت، برگزاری مسابقات،تغذیه و موارد قابل اهمیت دیگر اشاره کرده و این امر نشان می دهد قطریها به رغم اینکه برای میزبانی این بازیها چند مدتی نیست که بعد از انصراف آمریکا اعلام آمادگی کرده اند ولی تلاش دارند تا به بهترین نحو این رقابتها را میزبانی کنند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای ساحلی جهانی خاطر نشان کرد:خوشبختانه قطر امکانات خوبی برای میزبانی این رقابتها دارد و مسئولان برگزاری در جلسات،ضمن یاد داشت  برخی نیازها و دغدغه خاطر سرپرستان تیمها قول دادند تا کمبودهای احتمالی را بر طرف نمایند هر چند کمبود خاصی در این زمینه دیده نمی شود. همچنین نمایندگان فدراسیونهای بین المللی آخرین اطلاعات لازم را دریافت و نیازهای ضروری برای مسابقات را گفتند و سپس به بازدید از محل برگزاری رقابتها پرداختند.
فخری خاطر نشان کرد:خدمات رفاهی، اقامتی، آنتی دوپینگ، ترانسفر داخلی و فرودگاهی، بلیط فروشی و موارد امنیتی از دیگر آیتمهای مهم و  مورد بازدید نمایندگان کشورهای و فدراسیونهای جهانی بود که در روز دوم این  کارگاههایی بمنظور آماده سازی بیشتر فدراسیونهای ملی و بین المللی و نیز سایر اعضاء مرتبط برگزار گردید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید