لباس کاروان ایران در المپیک توکیو تا اواسط مرداد نهایی می شود

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک گفت: طرح لباس رژه و گرمکن‌های کاروان ایران تا اواسط مردادماه نهایی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نصرالله سجادی در حاشیه نشست روسای کمیسیون‌ها با رییس کمیته المپیک در مورد وضعیت لباس کاروان ایران گفت: طرح‌هایی رسیده است که ما آن را به کمیته طراحی مد و لباس داده‌ایم و آنها قرار است با تعدادی از طراحان معروف تماس بگیرند و ادامه کار را انجام دهند. ما هم خواسته‌های خودمان را مطرح کرده‌ایم و تا اواسط مردادماه هم کار به سرانجام می‌رسد. البته این مربوط به هم لباس رژه و هم گرمکن‌ها می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که رنگ لباس و گرمکن‌هامشخص شده است، اظهار کرد: انتخاب رنگ لباس را به عهده خودشان گذاشته‌ایم و گفته‌ایم که آزاد است که هر رنگی خواستند انتخاب کنند.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ از برگزاری کارگاه‌هایی برای ورزشکاران و مربیان اعزامی به المپیک خبر داد و گفت: نیم سال دوم در نظر داریم برای مربیان و سرپرستان کارگاه‌هایی را برگزار کنیم همچنین کارگاه‌های آموزشی را که در مورد مسائل علمی – فرهنگی و اجتماعی است را برای ورزشکاران اعزامی به المپیک داشته باشیم. البته بیشترین کار ما برای سه ماه اول سال آینده است و سرفصل‌های آنچه که قرار است در این کارگاه‌ها آموزش داده شود را به کمیسیون‌ها ارائه کردیم.

او در مورد جلسه سرپرستان کشورهای حاضر در المپیک ۲۰۲۰ نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم ۲۸ مردادماه جلسه سرپرستان را داشته باشیم و در این جلسه که در سه روز برگزار می‌شود بخش پرسش و پاسخ را با مسئولان برگزاری داریم و همچنین تورهایی نیز ترتیب داده شده که از همه اماکنی که برای المپیک در نظر گرفته شده بازدید داشته باشیم.

سجادی در پاسخ به این پرسش که در زمینه واریز پول مشکلی وجود دارد یا خیر، گفت: مشکلی در این زمینه نداریم و کمیته بین‌المللی المپیک هم به ما کمک می‌کند.

سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که در جلسات با روسای فدراسیون‌ها این مساله را در نظر می‌گیرند که مانند بازی‌های آسیایی فدراسیون‌ها وعده‌های نادرست ندهند تاکید کرد: برای بازی‌های آسیایی هم بحث گرفتن مدال یکی از مواردی بود که صحبت می‌کردیم و بیشتر در مورد وضعیت تیم‌ها گزارشی را دریافت می‌کردیم و به ستاد بازی‌های آسیایی اعلام می‌کردیم. برای المپیک هم جلسات مقدماتی با فدراسیون‌ها داریم و گزارشی را در مورد برنامه‌شان ارائه می‌دهند. ما هم آن را به ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ارائه می‌کنیم و با حضور خود رییس فدراسیون در این ستاد تصمیم‌گیری‌ها انجام می‌شود.

سجادی در مورد پیش‌بینی خود از تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک، اظهار کرد: در هر دوره دستورالعمل‌های فدراسیون‌های جهانی برای کسب سهمیه المپیک متفاوت است. در برخی از رشته‌ها کسب سهمیه المپیک تا خردادماه ۹۹ ادامه دارد و از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد فقط اطلاعی که دارم فدراسیون‌ها دارند خوب کار می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید