هافبک اسبق پرسپولیس: در انتظار چهارمین قهرمانی سرخ پوشان هستیم

اسماعیل حلالی هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر خلاف هواداران این تیم تصور می‌کند سرخپوشان فصل بسیار خوبی را سپری خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیسی ها درباره شرایط این تیم می گوید:«پرسپولیس هیچ وقت این طور نبوده که به خاطر از دست دادن مربی و بازیکنانش به دردسر بیفتد. من سال‌ها تجربه حضور در تیم و باشگاه و کار در تیم های پایه پرسپولیس را دارم و این حق را برای خود قائل هستم که بتوانم در مورد پرسپولیس و شرایطی که در آن قرار گرفته، صحبت کنم.» حلالی اضافه کرد: «تصورم این است که پرسپولیس در فصل پیش رو با کمترین میزان مشکل مواجه خواهد شد. دلیلم هم کاملاً روشن است؛ زیرا همه پرسپولیسی ها می دانند تغییراتی که به وجود آمده باعث تضعیف این تیم نشده است. بله، برانکو رفت اما جانشین او نیز مربی کوچکی نیست. اگر انتخاب بدی صورت می گرفت هواداران به اعتراضات خود ادامه می دادند ولی انصافاً تیم اصلی سال آینده نیز این تیم بسیار خوبی است و با چند پیروزی در هفته های اول، بهتر هم می‌شود.»

این هافبک پیشین پرسپولیس در نهایت گفت: «شخصاً در انتظار رقم خوردن چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس و ششم قهرمانی ادوار لیگ برتر این باشگاه هستم و فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند همه خاطرات خوب گذشته را تکرار کند کالدرون مربی بی تجربه ای نیست و کارنامه فوق العاده ای دارد. اگر تحت حمایت هواداران قرار بگیرد من شک ندارم که پرسپولیس در فصل آینده می تواند با بهترین آمار ممکن به قهرمانی برسد. از هواداران نیز می خواهم از همین هفته های شروع لیگ به حمایت از تیم محبوب شان بپردازند. این موضوع مهم ترین اختلاف بین پرسپولیس و تیم‌های دیگر است. اگر آنها فکر می کنند که تیم محبوب شان باید قهرمان شود، پس از همین ابتدای بازی‌ها باید حامی اصلی تیم شان باشند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید