او می خواهد بماند و برای پرسپولیس بازی کند

کاشانی: بیرانوند جنتلمن است و شرطی برای باشگاه نگذاشت

رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پرسپولیس را عاشقانه دوست دارد و برای همین هیچ شرطی نگذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رئیس هیات مدیره پرسپولیس وقتی دید دروازه بان ملی پوش تیمش پایش رادر یک کفش کرده و می خواهد جدا شود به موقع دست به کار شد و با برگزاری جلسه ای در دفترش او را راضی به ماندن کرد.

جعفر کاشانی می گوید: این بازیکنان مثل فرزندانم هستند و در عین حال همه آنها فرزندان باشگاه هستند و عاشقانه تیم را دوست دارند. بیرانوند هم بازیکن بزرگی است و دوست دارد بماند و خوشبختانه صحبتهای خوبی داشتیم و ایشان در پرسپولیس ماندگار است.

شنیده می شود شما با برگزاری جلسه ای در دفترتان بیرانوند را راضی کردید که در پرسپولیس بماند ؟
بیرانوند مثل اولادخود ماست او یک بازیکن و بزرگ و با کلاس است. وقتی با او حرف می زدم لذت می بردم. باشگاه پرسپولیس خانه اوست. خوشبختانه به توافق خوبی رسیدیم و قرار شد که در پرسپولیس بماند.

پس در دفتر شما جلسه برگزار شد ؟
بله بیرانوند ناهار مهمان ما بود. آمدناهارهم با هم خوردیم و کلی خوش و بش کردیم.

پس از قول شما بنویسیم علی بیرانوند ماندنی است ؟
بله موضوع حل شده و او انشاالله می ماند. البته باید این را هم بگویم او هم یک سری توقعات و خواسته ها دارد که باشگاه باید آنها را بر آورده کند.

یعنی او پول بیشتر می خواهد ؟
ببینید بحث پول بیشتر نیست. بیرانوند و سایر بازیکنان باعث افتخار آفرینی باشگاه شدند و به قولی مایه افتخار باشگاه هستند. بالاخره باید باشگاه هم آنها را راضی کند. خواسته زیادی ندارند. ببینید پرسپولیس خانه من است و من ریالی حقوق و پاداش نمی گیرم ولی این بازیکنان باید به اندازه خودشان درآمد داشته باشند.

آیا بیرانوند به پیشنهاد خارجی هم اشاره کرد که اگر داشته باشد در نیم فصل جدا شود ؟
من همیشه آرزو کردم بازیکنان پرسپولیس،در سطح بین المللی بازی کنند، چرا که باعث افتخار باشگاه و کشور است. در همین راستا دوست دارم که بیرانوند هم بتواند در بیرون از ایران و در یک باشگاه خوب خارجی بازی کند. در مذاکره ای که داشتیم او اشاره به رفتن در حین فصل نداشت. او می خواهد بماند و برای پرسپولیس بازی کند.

شرط شروطی برای باشگاه نگذاشت ؟
شرط و شروط ؟ هرگز. این بچه اصلا شروط و شروط نداشت. او آنقدر با ادب و جنتلمن است که آدم کیف می کند با او حرف می زند. وقتی با او صحبت می کنید و اسم پرسپولیس می آید چشمش برق می زند. علی پرسپولیس را عاشقانه دوست دارد و برای همین هیچ شرطی نگذاشت.

آیا برای نگه داشتن علیپور هم برنامه ای دارید ؟
در مورد برنامه کاری علیپور خبر ندارم. اگر قرار باشد که او را هم مجاب کنم، مطمئن باشید برای او هم جلسه ای می گذارم تا بماند. پرسپولیس بازیکنان شایسته ای دارد و باید آنها را راضی نگه داریم تا جدا نشوند. این بچه ها یک سری خواسته دارند که باید بنشینیم و حرف بزنیم و مشکل را حل کرد.

فکر می کنید کالدرون بتواند جای برانکو را پر کند ؟
برانکو یک مربی خوب و بزرگ بود و برای پرسپولیس خوب کار کرد و باشگاه هم از او متشکر است. او قرار نبود برای همیشه بماند و مطمئنا یک روز می رفت و حال بعد از سه قهرمانی، رفت و چون خیلی زود بود و مردم و هواداران به او علاقه مند بودند این جدایی برایشان زیاد قابل قبول نبود. البته باشگاه هم سعی خودش را کرد تا او بماند. اما در مورد کالدرون هم باید بگویم او مربی بزرگی است. ما فقط نباید از این مربی فقط هدایت تیم بزرگسالان را بخواهیم و بگوییم ما را قهرمان کند. ما باید با توجه به با تجربه بودن کالدرون از او در تمام سطوح استفاده کنیم. من همیشه گفته ام و بازهم می گویم پرسپولیس باید یک باشگاه به تمام معنا باشد و بر همین اساس باید یک برنامه حداقل15 ساله برای پیشرفت داشته باشیم. هواداران و پیشکسوتان سرمایه های اصلی باشگاه هستند که میلیاردها تومان ارزش دارند و باید از پتانسیل آنها برای پیشرفت و باشگاه بودن استفاده کرد. کالدرون هم دراین مجموعه قرار می گیرد و باید از پتانسیل او بهترین استفاده را ببریم. من فکر می کنم کالدرون به پرسپولیس کمک می کند و می توانیم بازهم در جمع مدعیان قهرمانی باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید