ملی‌پوشان و ستاره‌های تیم ملی والیبال در راه ارومیه/ از موسوی و معروف تا قائمی و محمودی

درحالیکه همزمان با هفته سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال، اخباری مبنی بر پیوستن ملی‌پوشان تیم ملی والیبال به شهرداری ارومیه منتشر شد، فرهاد قائمی پست اینستاگرامی انتقالش به شهرداری ارومیه را تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ همزمان با دیدارهای تیم ملی والیبال در ارومیه و اردبیل، اخبار انتقال شهرام محمودی، محمد موسوی، فرهاد قائمی و علی شفیعی ملی‌پوشان حاضر در لیگ ملت‌ها به تیم شهرداری ارومیه منعکس شد.

برهمین اساس، مصطفی کارخانه سرمربی فصل آینده شهرداری ارومیه به ورزش3 گفته است: ما می خواهیم تیمی در حد قهرمانی ببندیم. با مسئولان هم صحبت کردیم که اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود. فعلا جذب این 3 بازیکن قطعی شده و قرار است تا هفته آینده از همه بازیکنان خود رونمایی کنیم. ما از یک ماه دیگر برای لیگ سال آینده استارت می زنیم.

همچنین فرهاد قائمی با لایک پستی اینستاگرامی مربوط به پیوستنش به تیم شهرداری ارومیه، اخبار را تایید کرد.

فرهاد قائمی

به این ترتیب شهرداری ارومیه، محمد موسوی سرعتی زن فصل قبل پیام مشهد، شهرام محمودی پشت خط زن سابق تیم ملی، فرهاد قائمی دریافت کننده فصل قبل زراعت بانک ترکیه و علی شفیعی ملی پوش کنونی با تیم شهرداری ارومیه به توافق رسیده اند و گفته می شود سعید معروف و چند ستاره دیگر نیز احتمالا در صورت حضور در لیگ برتر ایران به نماینده ارومیه خواهندپیوست.

 

دیدگاه تان را بنویسید