سرمربی تیم ملی لبنان: شانس افغانستان برای قهرمانی بیشتر از ایران است

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان گفت: به نظر من افغانستان و ایران را گزینه‌های اصلی قهرمانی می‌دانم اما شانس افغانستان نسبت به ایران بیشتر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ طارق رزق پس از شکست ۳ بر ۲ تیم لبنان مقابل ایران در کنفرانس خبری با خبرنگاران گفت: بعد از انجام قرعه‌کشی فهمیدیم که باید با تیم ایران بازی کنیم. البته نظرات مختلفی در مورد این بازی داشتند و پیش‌بینی‌های کرده بودند.

وی گفت: در بازی با تایلند ما اشتباهاتی داشتیم اما نمی‌خواستیم بار دیگر آن اشتباهات تکرار شود. با این حال دقیقاً از همان نقطه که مشکلات داشتیم گل خوردیم اما عیبی ندارد بازیکنانم خسته بودند و آنها تمام تلاش خودشان را کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان گفت: ایران یک تیم بزرگ است و من نمی‌توانم تیم لبنان را با آن مقایسه کنم. امیدوارم بازیکنان من همچنان با تلاش و جنگندگی‌های خود هیجان خوبی به این مسابقات تزریق کرده باشند.

البته ما در این بازی به صورت کامل از سیستم پنج نفره استفاده نکردیم هدف‌مان این بود که بتوانیم از فضاهای خالی زمین ایران بهتر استفاده کنیم و هدف اصلی ما در اختیار گرفتن نبض بازی و ایجاد فضای بیشتر روی دروازه ایران بود.

وی در پاسخ به سؤالی که اگر تیمش به جای دریافت گل اول می‌توانست دروازه ایران را باز کند آیا تاکتیک تیمش تغییر می‌کرد یا خیر، گفت: خیر. ما هیچ تغییر و برنامه‌ای در روند بازی نداشتیم. حتی اگر دو گل هم می‌خوردیم به بازیکنانم گفته بودم که نباید فشاری روی تیم ما باشد.

چرا که بازیکنانم را بهتر از هر کسی می‌شناختم و می‌دانستم آنها بیش از دو گل دریافت نمی‌کنند. البته باز تکرار می‌کنم در بازی با تایلند ما اشتباهاتی داشتیم اما بازی امشب مقابل ایران با آن بازی کاملا متفاوت بود.

رزق در پایان در پاسخ به سؤالی که فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان این تورنمنت خواهد شد، گفت: به نظر من افغانستان و ایران را گزینه‌های اصلی قهرمانی می‌دانم اما شانس افغانستان نسبت به ایران بیشتر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید