سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: دلچسب‌ترین برد ما مقابل افغانستان بود؛ چرا که در صورت باخت به این تیم، مسیر قهرمانی‌مان سخت می‌شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حمید شاندیزی در نشست خبری مرحله حذفی مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در خصوص بازی فردا مقابل لبنان، بیان کرد: بازی نخست با هنگ کنگ شرایط بازی اول را داشت و بازی دوم مقابل افغانستان نیز خیلی سخت بود که بازیکنان خسته شدند.
 وی با بیان اینکه هنوز به آن شرایط مطلوب نرسیده‌ام، اظهار کرد: سعی می‌کنیم در آینده بهتر شویم.
شاندیزی خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات در گذشته بیشتر بود و به طبع تعداد بازی‌ها بیشتر می‌شد و با آمادگی بیشتری کار می‌کردیم، اما اکنون تعداد تیم‌ها کاهش یافته و از طرفی، قبل از مسابقات هم بازی دوستانه بسیار کم داشتیم و در بازی روز گذشته مقابل افغانستان فقط باید می‌بردیم و فرصتی برای آزمون و خطا نبود.
تارک رزق -  سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان در نشست خبری گفت: ما در مرحله گروهی با دو تیم مختلف بازی کردیم که قرقیزستان تیم فیزیکی و تایلند تیم تکنیکی بود. برای استراحت زمان داریم و امیدوارم اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم.
وی در خصوص بازی با ایران، گفت: برای این بازی باید ذهنیت، اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری بالا داشته باشیم، در غیر این صورت ایران  با استفاده از قدرت هوادارانش ما را شکست می‌دهد.
وی افزود: ما نمی‌خواهیم مقابل ایران گل بخوریم، نقاط ضعف این‌ تیم را یافته‌ایم و سعی می‌کنیم روی آن کار کرده و قوی‌تر ظاهر شویم.
جورج مندز - سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند در خصوص بازی فردا مقابل افغانستان، گفت:  ما در گروه سختی قرار داشتیم که خوشحالم به مرحله بعدی صعود کردیم و بازی اول مقابل قرقیزستان فیزیکی و سخت بود، ولی بازی لبنان خوش شانس بودیم.
وی با اشاره به بازی با اففانستان، گفت:  افغانستان تیم آماده‌ای است که معتقدم افغانستان و ایران شانس قهرمانی دارند.
وی خاطرنشان کرد: بازی فردا خیلی سخت است، افغانستان نقاط ضعف کمی دارد و آنان خیلی قوی و سریع هستند.
عبدالرزاق ممرک - سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان گفت: خوشحالم به مرحله حذفی رسیده‌ایم، بازی اول ما تقریبا آسان بود و در بازی مقابل ایران می‌خواستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و بازی سختی بود.
وی در رابطه با بازی فردا با تایلند، گفت: تایلند تیم یکدست و خوبی از نظر تکنیکی و فیزیکی است، ما باید شرایط را عوض کرده و باخت دیروز را فراموش کنیم تا با هوشیاری کامل مقابل تایلند کار کنیم .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.