سلمان فرضعلی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه رقابت های بدمینتون و تنیس روی میز با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید، اضافه کرد: در رقابت های والیبال 6 تیم در قالب 2 گروه سه تیمی حضور دارد؛ /عصر جمعه/ در دومین روز این دیدارها تیم دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سه ست پیاپی دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان ترکیه را شکست داد و دانشگاه ارومیه با نتیجه سه بر یک بر دانشگاه صلاح الدین عراق پیروز شد.
معاون فنی مسابقات با اشاره به اینکه 2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی والیبال راه می یابد، گفت: این رقابت ها امروز /شنبه/ با برگزاری 2 دیدار پیگیری می شود.
فرضعلی پور افزود: در جریان رقابت های فوتسال که به صورت دوره ای برگزار می شود، چهار تیم حضور دارد؛ این رقابت ها /عصر جمعه/ در دومین روز خود با انجام 2 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» با نتیجه هشت بر سه دانشگاه «یوزاینجی ایل» وان را شکست داد و دانشگاه ارومیه با نتیجه مشابه، «صلاح الدین» عراق را پشت سر گذاشت.
وی افزود: رقابت های فوتسال امروز شنبه برگزار نمی شود و چهار تیم حاضر فردا، یکشنبه برای تعیین مقام های اول تا سوم به مصاف هم می روند.
به گزارش ایرنا مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی با حضور بیش از 200 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی تا 9 اردیبهشت ماه جاری در سالن ورزشی نازلوی دانشگاه ارومیه برگزار می شود.
تیم هایی از دانشگاه های ترکیه شامل آتاتورک ارزروم، تکنیک ارزروم و «یوزونجی ایل» وان و دانشگاه های عراق، لبنان، تبریز و ارومیه در این رقابت ها حضور دارد.
دور رفت مسابقات بین المللی ورزش دانشجویی آبان سال گذشته به میزبانی شهر «وان» ترکیه در چهار رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار شده بود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.