سرمربی تیم ملی والیبال روسیه: لیگ ملت‌ها برای ما تازه شروع می شود

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ برای ما تازه از ارومیه شروع می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ساملوو سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در نشست خبری هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه، گفت: قطعاً خیلی خوشحالم که در ارومیه هستم. فکر می‌کنم در این شهر مردم خیلی خوب والیبال را می‌شناسند و خیلی خوب است که اینجا هستیم.

او افزود: سه بازی خیلی سخت در ارومیه داریم و در این لحظه فقط به بازی فردا فکر می‌کنیم. دوست داریم بازی به بازی پیشرفت کنیم. پس از آن هم بازی روز یک‌شنبه را مقابل ایران داریم که تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان من است. می‌دانم سر و صدایی ایجاد می‌شود که بازیکنان نمی‌توانند با هم صحبت کنند. لیگ ملت‌ها تازه برای ما در حال شروع شدن است. ما این هفته حریفان سطح بالایی داریم، اما کارمان را آغاز می‌کنیم.

سرمربی والیبال روسیه درباره اینکه در دو هفته ابتدایی با ترکیب ثابتی به مصاف حریفان رفت و چه زمانی از ستاره‌های بزرگ روسیه استفاده خواهد کرد، گفت: قطعاً ترکیب خود را بازهم تغییر خواهیم داد، چون انتخابی المپیک برای ما خیلی مهم است. میخائیلوف، موزرسکی و… در ماه‌های آینده آماده خواهند شد و نمی‌دانم در لیگ ملت‌ها بازی خواهند کرد یا خیر؛ ضمن اینکه نمی‌دانیم به فینال می‌رسیم یا خیر. در مورد وربوف هم باید دید که وی مربی خواهد بود یا بازیکن، چون احتمال دارد او سرمربی زنیت کازان شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید