جهانبخش: بازی دشواری مقابل کره‌ای‌ها خواهیم داشت

ستاره ایرانی تیم برایتون آینده روشنی را برای تیم ملی ایران متصور است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی توانست در بازگشت به تیم ملی کشورش، برابر سوریه گلزنی کند. او حالا در دومین دیدار با ایران باید برابر کره جنوبی قرار گیرد.

علیرضا جهانبخش درباره بازی با سوریه گفت: بازی سختی برابر سوریه داشتیم. همیشه بازی با سوریه بازی‌های دشواری از آب در می‌آید ولی ما عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم. من تمرینات سختی را قبل از این دیدار داشتم و ۶۵ دقیقه برای تیم ملی کشورم بازی کردم و خوشحالم توانستم که یکی از گلهای ایران را به ثمر برسانم. برای من خیلی خوب است که تمریناتم را به خوبی با ایران پیش ببرم تا در وضعیت خوبی بمانم. حالا بازی با کره جنوبی را در پیش داریم که بازی حساسی است. لیگ کره در میانه‌های مسیر خود است و به همین خاطر تمام بازیکنان این تیم آماده خواهند بود و قطعاً بازی دشواری برابر کره‌ای‌ها خواهیم داشت. همه می‌دانیم که بازی با کره دشوار است ولی امیدواریم مثل بازی با سوریه ظاهر شویم.

او درباره شرایط تیم ملی ایران و حضور مارک ویلموتس ادامه داد: ما در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشتیم و توانستیم دو بار به جام جهانی صعود کنیم و به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا نیز رسیدیم. معتقدم حق ما در جام ملت‌ها بیش از اینها بود. ما می‌دانیم که ویلموتس نقش پررنگی در شکل دهی به نسل طلایی فوتبال بلژیک و بازیکنانی چون ادن هازارد و ونسان کمپانی و خیلی‌های دیگر داشته است که اکنون در فوتبال اروپا هستند. در طول حضور ویلموتس در تیم ملی بلژیک آنها بازیکنان خیلی خوبی بودند و این برای ما نکته خوبی است. امیدواریم که در کنار او بتوانیم روزهای خوبی داشته باشیم و بتوانیم به پیشرفت خوبی نیز برسیم.

گراهام پاتر سرمربی جدید برایتون در تیم اوسترشوند هدایت تیمی را داشت که سامان قدوس دیگر بازیکن ایرانی نیز در آن تیم بود. جهانبخش درباره حضور این مربی در برایتون گفت: سامان نظر خیلی خوب و مثبتی درباره گراهام پاتر داشت و به همین خاطر منتظر همکاری با این مربی در برایتون هستم. او مربی است که تاکید دارد بازیکنان کناری هم به خط حمله اضافه شوند و بتوانند گلزنی کنند و این برای من خیلی خوب است. خیلی دوست دارم به سرعت با ایده‌های او وفق بگیرم و بازی‌های خوبی برای برایتون ارائه دهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید