ادعای زهرا نعمتی درباره پیشنهاد آذربایجان

بانوی کماندار پارالمپیکی و طلایی ایران پیشنهاد اغوا کننده جمهوری آذربایجان را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زهرا نعمتی که این روزها برای کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین در هلند تلاش می کند، گویا پیشنهادی را از سوی جمهوری آذربایجان دریافت کرده است.

این کماندار خوشنام ایرانی که در ۲ دوره قبلی پارالمپیک به مدال طلا دست پیدا کرده و همچنین با حضورش در المپیک ۲۰۱۶ نامش را در تاریخ ثبت کرده، می خواهد در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ هم حضور همزمانی را تجربه کند.

 در برنامه ورزش از نگاه دو مجری این برنامه عنوان کرد؛ زهرا نعمتی با پیشنهادی اغوا کننده در جریان مسابقات قهرمانی جهان از سوی جمهوری آذربایجان روبه‌رو شده است. بر اساس این پیشنهاد زهرا نعمتی در شرایطی که تابعیت آذربایجان را بپذیرد، ۳۰۰ هزار دلار به همراه یک اتومبیل و یک خانه به او اهدا می شود. همچنین ۵ هزار دلار حقوق مادام العمر ماهیانه برای این کماندار در نظر گرفته شده است.

جالب اینکه مجری برنامه "ورزش از نگاه دو" عنوان کرد سال ۲۰۱۱ نیز آمریکا به زهرا نعمتی چنین پیشنهادی داده بود؛ موضوعی که هیچ وقت تاکنون رسانه ای نشده بود.

پاسخ زهرا نعمتی به این پیشنهادات هم به گفته مجری این بوده که پرچم کشورش را با هیچ چیز عوض نمی کند.

 به گزارش جی پلاس، این در حالی است که این کماندار در سال های آخر دنیای ورزش خود به ثمر می برد و این روزها برای کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک 2020 خود را حاضر می کند و این اخبار می تواند ادعای زهرا نعمتی باشد چون هیچ خبرگزاری رسمی به این موضوع نپرداخته است و خبری مبنی بر این پیشنهاد  منتشر نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید