مقصر ناکامی زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی مشخص شد

ملی‌پوش تیراندازی با کمان در خصوص حذفش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: برای حفظ حرمت ایران و اینکه کاروان وارد حاشیه نشود، اعلام کردم خودم مقصر هستم تا دوستانم راحت کار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زهرا نعمتی در نشست خبری امروز فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی گفت: هنوز مسابقاتم تمام نشده و باید در پارالمپیک ادامه دهم و تمریناتم ادامه دارد. شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون به من لطف زیادی دارد و از من حمایت کرد. ورود من به بازی‌ها با لطف و حمایت او بود. به شما نمی‌گویم به‌چه‌دلایلی ممکن بود اگر شعبانی‌بهار نباشد وارد مسابقات شوم.

وی درباره حذف عجیبش از بازی‌های آسیایی 2018 و این‌که هنگام مسابقه در حال صرف ناهار بود، اظهار داشت: اتفاقی که افتاد، برای من و فدراسیون ناراحت‌کننده بود، چون ورزشکار زحمت می‌کشد و افرادی پشت سرش او را تشویق می‌کنند و منتظر نتیجه هستند.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان افزود: هیچ عمدی در این کار نبود، چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد، هم پرچم ایران بالا می‌رفت و هم برای من و فدراسیون افتخار بود. در آن زمان برای من هم باورکردنی نبود که چه اتفاقی افتاده، اما در روزهای بعد مسابقات من و بچه‌ها ادامه داشت و برای حفظ حرمت ایران و اینکه کاروان وارد حاشیه نشود، اعلام کردم خودم مقصر هستم تا دوستانم راحت کار کنند.

نعمتی در خصوص مقصر این اتفاق گفت: پارک سرمربی من است و برای من و ایران زحمت کشیده است، او زمان مسابقه من را فراموش کرد و این اتفاق باورکردنی نبود، اما اتفاقی است که افتاده. من باید آن را می‌پذیرفتم تا با روحیه ادامه بدهم. نفرات ما زیاد و مسئول من پارک بود. او به من گفت استراحت کنم و قرار بود به من اطلاع بدهد. برنامه مسابقات دست مربی بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار دارم کمک کنید با آرامش بیشتری کار کنم و باید در پارالمپیک کارم را ادامه بدهم. هیچ عمدی در کار نبود و برای همه ناراحت‌کننده بود. دو سال تا المپیک فاصله داریم و امیدوارم با حمایت و دعای مردم اتفاق خوبی بیفتد.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان در خصوص اینکه چه عاملی ممکن بود مانع حضور وی در تیم ملی شود، گفت: دوست ندارم حاشیه مانع کارم شود، هر چه که بود، مهم این است که این فرصت برای حضور من فراهم شد و لطف شعبانی‌بهار برای من ارزش دارد.

نعمتی  عنوان کرد: اینکه دو مسابقه انجام می‌شود کار سخت است. از یک مسابقه سخت می‌آیم و وارد مسابقه سخت دیگری می‌شوم و باید ریکاوری بدنی و روحی داشته باشم. امیدوارم با دعای مردم و حمایت کمیته پارالمپیک به اوج آمادگی برسم و تلاش می‌کنم تا بهترین‌ها را رقم بزنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید