گزارش جی پلاس از اشتباه فتحی و خطیر؛

گاف استقلال در پیشنهاد عجیب به عجمان درباره تیام!

مدیران استقلال در بسته پیشنهادی به باشگاه عجمان برای جذب تیام دچار اشتباه عجیبی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با رفتن شفر، مدیران استقلال به سراغ بمب های فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن محبوب هواداران رفته اند تا به نوعی دل آن ها را برای فصل آینده قرص کنند. چند روز قبل خبر مذاکره با عجمان برای جذب مامه بابا تیام بعد از یک فصل دوری منتشر شد.

مدیران استقلال درصدد بازگرداندن بازیکن محبوب هواداران استقلال هستند اما مبلغ سنگین او با عجمان و بحث صدور رضایت نامه او، برای آنها تبدیل به چالش شده است.

در شرایطی که بازیکنان استقلال به خاطر پرداخت نشدن حقوق شان دست به اعتصاب زدند و حاضر به شرکت در تمرین و اردوی قبل از بازی با سپیدرود نبودند، تامین منابع مالی صدور رضایت نامه تیام از عجمان موضوع مهمی است.

مدیران استقلال برای حل این مشکل، پیشنهاد معاوضه تیام با دو بازیکن از استقلال را ارائه کردند که عجمانی ها را راضی کند. آن ها در بسته خود، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا را در نظر گرفتند که در نوع خود عجیب بود.

بعد از ارائه این پیشنهاد، تیم اماراتی با تعجب به مدیران استقلال خاطره حضور خلعتبری در امارات با تغییر نام لیگ این کشور به نام جعلی خلیج " ع ر ب ی" را یادآوری و تاکید کرده اند نمی خواهند با رفتن اسماعیلی به این تیم و ممنوعیت بازی کردن ایرانی ها در امارات از سوی هر دو کشور، دچار اشتباه شوند.

با این اتفاق، مدیران استقلال تازه متوجه گاف عجیب خود می شوند و بسته پیشنهادی خود را پس می گیرند و به دنبال راه حل دیگری برای تامین منابع مالی جذب تیام هستند.

به گزارش جی پلاس؛ این اشتباه عجیب در ارائه این بسته پیشنهادی از سوی باشگاه باشگاه بسیار قابل تامل بود. همچنین آنها در حالی به دنبال تامین منابع مالی برای بازگرداندن بازیکن خارجی گرانقیمت از دست داده خود هستند که پرداخت مبلغ 15 میلیارد تومانی وینفرد شفر بخاطر اخراج از استقلال، هنوز روشن نشده است!

دیدگاه تان را بنویسید