نشست نقد و تحلیل فیلم های شبهه افکن اعتقادی با موضوع سریال های تلویزیونی عربی در نمایشگاه قرآن

دومین نشست از سلسله نشست های نقد و تحلیل فیلم های شبهه افکن اعتقادی؛ این نوبت با بررسی سریال های تلویزیونی عربی؛ شنبه 28 اردی بهشت با سخنرانی دکتر آزاده عباسی از ساعت 21:30 در سالن نشست های مدیریت آموزش و پژوهش در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دومین نشست نقد و تحلیل فیلم های شبهه افکن اعتقادی با موضوع سریال های تلویزیونی عربی؛ دکتر آزاده عباسی؛ عضو هیأت علمی و استاد دانشگاه و فعال رسانه ای در مورد شبهات اعتقادی و تحریف های تاریخی با محوریت سریال تلویزیونی حسن، حسین و معاویه سخنرانی خواهند کرد.

این گزارش می افزاید؛ در نشست نقد و تحلیل فیلم های شبهه افکن اعتقادی با موضوع سریال های تلویزویونی عربی بخش هایی از سریال تلویزیونی حسن، حسین و معاویه  پخش خواهند شد.

گفتنی است در نخستین نشست از سلسله نشست های نقد و تحلیل فیلم های شبهه افکن اعتقادی که 24 اردی بهشت ماه برگزار شد؛ دکتر آزاده عباسی به بررسی شبهات اعتقادی فیلم های  انیمیشن به اسم های «موآنا» و «اینساید آوت (درون و برون) پرداخت.

قرار است سومین و آخرین نشست نقد و تحلیل فیلم های شبهه افکن اعتقادی؛ دوشنبه 30 اردی بهشت با نقد و تحلیل فیلم های غربی با محوریت فیلم های سینمایی «قواعد تعامل (مبارزه)» و «دروغ های حقیقی» برگزار شود.

این نشست ها در سالن نشست های مدیریت آموزش و پژوهش بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در شبستان مصلای امام خمینی – ره -، بین ستون های 117 و 123 برگزار می شود.

10000

دیدگاه تان را بنویسید