در گفت و گو با جی پلاس؛

نعمتی: شک نکنید قهرمان می‌شویم/ پرسپولیس خسته است!

هافبک پرسپولیس به هواداران تیمش قول قهرمانی در بوشهر را داد.

لینک کوتاه کپی شد

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور پنج شنبه (فردا - 26 اردیبهشت 98) برگزار می‌شود و پرسپولیس شانس نخست قهرمانی در این مسابقات است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ می‌توانند با کسب حداقل امتیاز در برابر پارس جنوبی در جم، برای سومین سال متوالی قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن بگیرند و شمار قهرمانی‌های خود در لیگ برتر را به عدد پنج و در مجموع به عدد دوازده برسانند.

پرسپولیس هفته گذشته شانس قطعی کردن قهرمانی در لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی داشت اما ماشین سازی همه را غافلگیر کرد و می‌توانست مدعی قهرمانی را در خانه شکست دهد. اما این پنالتی بودیمیر به داد سرخپوشان رسید و علیپور گل مساوی را زد تا با توقف سپاهان به دست شاگردان گل محمدی، برانکو تاوان سنگینی به خاطر این اتفاق ندهد.

سیامک نعمتی - بازیکن تیم پرسپولیس پیش از برگزاری هفته پایانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره احتمال قهرمانی تیمش اظهار کرد: همه احتمالات دست خودمان است. ما برای برد به این دیدار می‌رویم تا با کسب سه امتیاز جام قهرمانی در جنوب و در بوشهر جشن بگیریم. شک نکنید قهرمانی را کسب می‌کنیم و به هواداران صبورمان هدیه می کنیم.

او درباره اینکه در هفته های اخیر کمتر برای تیمش به میدان رفته اما در همین مدت زمان کوتاه اثرگذاری خوبی داشته نیز توضیح داد: مطمئنا سرمربی درباره ترکیب تصمیم می‌گیرد. من در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادرفنی را جلب کنم. به طور قطع من باید بیشتر تلاش کنم و بهتر از بازیکنانی شوم که در ترکیب اصلی تیم به میدان می‌روند.

هافبک پرسپولیس درباره تعلل پرسپولیس در کسب جام قهرمانی لیگ برتر برخلاف فصول گذشته، تصریح کرد: رقابت در لیگ برتر سخت‌تر از فصول قبل است. به همین دلیل شاهد رقابت‌های جذابی بودیم. البته تیم ما از ابتدای فصل مشکلات متعددی داشت که تاثیر آن را در ادامه مسابقات دیدیم. ما دچار فرسودگی و خستگی بیش از حد شده ایم.

نعمتی درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا هم به جی پلاس گفت: به نظرم اشتباهات داوری مهم‌ترین عامل حذف ما بود. در دو از بازی نخست مستحق کسب چهار امتیاز بودیم اما یک امتیاز به دست آوردیم. در بازی‌های دیگر هم اشتباهاتی بود که جلوی ما را گرفت. در کنار آن می‌توان به دشواری گروه و خستگی تیم هم اشاره کرد.

وی ادامه داد: فشردگی این فصل از مسابقات بسیار زیاد بود. به شخصه متوجه تصمیم ها برای این فشردگی در هفته های پایانی نشدم و نمی‌دانم چرا لیگ برتر به این سرعت برگزار شد و به پایان رسید تا ما در مقاطع زمانی کوتاه بازی کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید