هافبک پرسپولیس: بازیکن الاهلی با چنگ زدن گوشت‌ تنم را کنده است!

سیامک نعمتی می گوید برای بازگشت به رقابت های آسیا، باید مقابل الاهلی پیروز می شدند که این اتفاق با زحمت بچه ها و کادر فنی به دست آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که البته امروز به عنوان مهاجم سایه و پشت سر علیپور بازی می کرد، در مورد کسب پیروزی ارزشمند برابر الاهلی عربستان که با نتیجه ۲ بر صفر به دست آمد، بیان کرد: ما در سال ۹۸ شرایط خوبی داریم؛ هم لیگ برتر و هم جام حذفی. در آسیا شرایط خوب نبود و باید می بردیم تا بتوانیم در جدول بمانیم که با زحمت بچه ها و کادر فنی سه امتیاز بگیریم و امیدوارم در بازی برگشت هم سه امتیاز بگیریم و شرایط را در جدول برای صعود بهتر کنیم.

وی در مورد درگیری های ایجاد شده در دیدار برابر الاهلی که در دقایقی از بازی شاهد آن بودیم، اضافه کرد: فکر می کنم کاپیتان آنها بی احترامی می کرد، تمام بدنم جای چنگ است و گوشت هایم کنده است. شرایط بدی بود؛ هم بی احترامی زیادی می کردند و هم با دست یک کارهایی می کردند. خیلی اعصابم به هم ریخته بود ولی به خاطر اینکه شرایط تیم سخت بود و تیم نیاز داشت، من کاری نکردم. داور هم همان داور فینال بود و می دانستم از من خوشش نمی آید و به همین خاطر اصلا وارد درگیری نشدم تا کارت نگیرم.

نعمتی در مورد بازی برگشت برابر الاهلی و شرایط پرسپولیس اینگونه حرف هایش را خاتمه داد: خدا را شکر از زمانی که بچه های جدید آمدند، خیلی بهتر هماهنگ شدیم و الان شرایط خوبی داریم و سه چهار تا بازی را با پیروزی از زمین خارج شده ایم. الان هدفمان لیگ برتر است تا مقابل سایپا سه امتیاز را بگیریم و در لیگ قهرمانان هم  مقابل الاهلی در بازی برگشت با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید