توضیح فیروز کریمی درباره اتفاقات بازی شب گذشته

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در صحنه‌ای از بازی با سپیدرود قصد داشتم فریاد بزنم که فشارم افتاد و متوجه نشدم که چه شد ولی اکنون حالم خوب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیروز کریمی در خصوص اتفاقی که برای او در جریان بازی با سپیدرود افتاد اظهار کرد: در صحنه‌ای از بازی قصد داشتم فریاد بزنم که فشارم افتاد و دیگر متوجه نشدم که چه شد و گویا حالم بد شده بود و من را به بیمارستان منتقل کردند. اکنون حالم خوب است و از بیمارستان مرخص شده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: آن‌هایی که اهل فوتبال هستند شاهد بازی تیم ما بودند. ان‌شاء‌الله روز به روز کار ما بهتر می‌شود و نتیجه لازم را خواهیم گرفت.

همچنین شیخ‌رباط، دستیار فیروز کریمی درباره اتفاقی که برای این سرمربی رخ داد، گفت: آقای کریمی از بیمارستان مرخص شدند و حال او بسیار خوب است. او در حین بازی دچار افت فشار شد و به روی زمین افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که گویا سنگ به سر آقای کریمی برخورد و با سر بانداژ شده به بیمارستان منتقل شد و تصاویر تلویزیونی نیز حاکی از این موضوع است، توضیح داد: خیر، سنگی به سر او برخورد نکرد ولی کسانی که آنجا بودند فکر کردند سنگ به سر او خورده است و سرش را بانداژ کردند!

 

دیدگاه تان را بنویسید