در همه مواضع باشگاه تلاش می‌شود از تنش پرهیز شود

عرب: از بازیکنان خواستیم درباره بازی تراکتورسازی مصاحبه نکنند

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که در همه مواضع این باشگاه تلاش می‌شود از هرگونه تنش پرهیز شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به‌دنبال بیانیه وزارت ورزش و جوانان در خصوص برگزاری دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و با اشاره به بیانیه حراست وزارت ورزش و جوانان پیرامون عملکرد باشگاه درباره وجود فضایی آرام در سه بازی باقی‌مانده گفت: نگاه کلان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این است که ورزش سالم و پرنشاط در یک محیط آرام، بدون تنش برگزار شود. در تمامی مواضع باشگاه نیز تلاش می‌کنیم از هرگونه تنش پرهیز شود.

مدیرعامل پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جلسات کانون هواداران عنوان کرد: ما در تمامی جلسات تأکید داریم و این به‌نوعی سیاست کانون هواداران ماست که طرفداران پرسپولیس فقط مشوق تیم خود هستند و ضمن احترام به حریف هیچ‌گونه موضع منفی نداشته باشند و فقط به وظیفه خود یعنی تشویق تیم بپردازند.

عرب با اشاره به بازی حساس فردای پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: ما برای جلوگیری از هرگونه التهاب و تنشی از تمامی افراد باشگاه و بازیکنان خواسته‌ایم پیرامون این بازی مصاحبه نکنند و مطمئن هستیم عوامل برگزاری در استان آذربایجان شرقی در ایجاد نظم و آرامش تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: به کانون هواداران تأکید کرده‌ایم که در این بازی‌ها نیز در ایجاد آرامش تلاش کنند و فقط پرسپولیس را تشویق کنند و بنده امیدوارم این سه هفته نیز بدون کمترین تنشی برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید