در گفت و گو با جی پلاس؛

رحمان محمدی راد: ژاپنی ها خیلی دوست داشتند برای اولین بار قهرمان آسیا شوند

سرمربی جوان شهرداری ورامین از قهرمانی تیمش در رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا می گوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم والیبال شهرداری ورامین یک بار دیگر ایران را قهرمان جام باشگاه های آسیا کرد. قهرمانی که البته این بار لذت دوچندانی داشت و به عبارت بهتر پس از سال ها قهرمانی نمایندگان ایران در باشگاه های آسیا ارزشمند شد. چرا که تیمی بدون ستاره و البته در تقابل با رقیب جدی از ژاپن به عنوان قهرمانی رسید.

رحمان محمدی راد سرمربی جوان شهرداری ورامین در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره این رقابت ها و رسیدن به عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا گفت:« ما در این بازی ها بر اساس قرعه ای که داشتیم، رقابت مان به دو بخش تقسیم شد. رقابت هایی که چندان دشوار نبود و به سادگی از آن ها پیروز بیرون آمدیم و بازی هایی که در نیمه نهایی و فینال برابر نماینده ژاپن و هند انجام دادیم که بازی های دشواری بود.»

سرمربی شهرداری ورامین با اشاره به قدرت تیم ژاپن و حساسیت بسیار بازی برابر این تیم ادامه داد:« ژاپنی ها تیم بسیار خوبی را به این رقابت ها آورده بودند. شش بازیکن حال حاضر تیم ملی شان و چند ملی پوش سابق. کوبیاک لهستانی را هم که همه در ترکیب این تیم دیدند. از اطراف هم می شنیدم که چقدر قهرمانی در این رقابت ها برایشان مهم است چون تا بحال در تاریخ 20 ساله این رقابت ها یک بار هم نتوانسته بودند به قهرمانی برسند. با این حال خوشبختانه باز هم یک نماینده از ایران روی سکوی قهرمانی ایستاد.»

او به بازی فینال و بردن بازی دو بر صفر باخته نیز اشاره کرد:« تیم ما در دو ست اول هم اصلا بد بازی نکرد اما آنقدر آن ها خوب و فوق العاده بازی می کردند که ما نتوانستیم از آن ها ست بگیریم. با این حال از دو ست بعدی با توجه به شرایط سنی که داشتند کمی خسته شدند و همین عامل هم ما را کمک کرد که به بازی برگردیم و در نهایت هم در ست پنجم برنده بازی شویم.»

محمد راد که تیمش را در روزهای پایانی سال گذشته قهرمان لیگ برتر هم کرد، درباره لیگ 97 و ارزیابی اش از این دوره نیز اظهار داشت:« به نظرم لیگ در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما در ادامه هرچه به جلو رفتیم بازی های بهتری را دیدیم. در پلی آف دیگر به نظرم سطح کیفی خوبی در رقابت ها حاکم بود و رقابت آنقدر حساس و نزدیک شد که از میان چهار تیم برتر تنها ما که صدرنشین بودیم به نیمه نهایی رسیدیم و تیم های دوم تا چهارم از دور رقابت ها کنار رفتند.»

رحمان محمدی راد

او ادامه داد:« در نهایت هم خوشحالم که فینال نزدیک و از آن مهمتر آبرومندی را داشتیم و برخلاف سال های گذشته جشن قهرمانی و اهدای جام داشتیم. از آقای یزدان پناه و پورحسن واقعا ممنونم که زحمات زیادی را برای اجرای این مراسم به دوش کشیدند.»

مربی سابق تیم ملی والیبال درباره نبود لژیونرها در لیگ و تاثیر آن در سطح کیفی رقابت ها نیز گفت:« این غیبت بی تاثیر که نمی تواند باشد اما دیدیم که در غیاب آن ها جوان های زیادی خودشان را نشان دادند و اغلب شان هم دیده شده و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید