کولاکوویچ: کشورهای مختلف به درخواست بازی دوستانه پاسخ ندادند/ مردم کشورم بی‌احترامی را نمی‌پذیرند

سرمربی تیم ملی‌ والیبال ایران گفت: از جدیت بازیکنان در تمرینات رضایت دارم امیدوارم درباره دریافت ویزای آمریکا، دولت و فدراسیون این کشور با ایران همکاری کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ عصر امروز (سه‌شنبه) سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه لیگ‌های اروپایی دیرتر تمام می‌شوند ما بازیکنان لژیونر خود در اروپا را نداشتیم و از شنبه آرام آرام آن‌ها به ما اضافه می‌شوند. بازیکنانی چون سعید معروف از روز شنبه به تیم اضافه شده‌اند و سعی می‌کنیم تمرینات را کم‌کم و با فشار کم‌تری برای آن‌ها پیش ببریم.

 

او ادامه داد: همچنین قائمی هم چند روزی است که به تیم ملحق شده است و سعی می‌کنیم با فشار کم‌تری با این نفرات کار کنیم. البته بازیکنان داخلی از ابتدای تمرینات در اردوها بوده‌اند و خیلی جدی با آن‌ها شروع کرده‌ایم. از آن‌ها راضی هستم و جدیت خوبی در تمرینات دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص نبود برخی بازیکنان گفت: غفور مشکل مختصری به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دارد، کاظمی امروز در استانبول مسابقه می‌دهد و سپس به تیم اضافه می‌شود و فیاضی هم به دلیل خالی بودم دست تیم شهرداری ورامین در مسابقات آسیایی به این تیم ملحق شد و با اتمام رقابت‌ها به تیم اضافه می‌شود.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی نیز گفت: در واقع تا الان درخواست‌های را به برخی کشورها داده‌ایم، عده‌ای نپذیرفته‌اند و برخی هم پاسخ نداده‌اند. فعلاً خبری نیست و فکر می‌کنم اولین مسابقه رسمی ما در چین باشد.

کولاکوویچ در مورد مشکلات ویزای آمریکا نیز گفت: آقای خوشخبر به لحاظ جایگاهی می‌تواند پاسخ دقیق‌تری در این مورد بدهد اما مسئله موجود برگزاری تمرینات تیم ملی است که اگر بخواهیم تمرینات را به دلیل سفر به کشوری دیگر جهت دریافت ویزا تعطیل کنیم، به مشکل خواهیم گفت. امیدوارم فدراسیون والیبال آمریکا و فدراسیون جهانی و دولت این کشور همکاری لازم را با ما انجام دهند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان و درباره اینکه سال گذشته گفته بود در صورت تکرار بی‌احترامی فدراسیون والیبال امریکا از تیم ملی ایران و سمت خود کناره گیری می‌کند، توضیح داد: قطعاً من چنین صحبتی را انجام نداده‌ام و احتمالاً اشتباهاتی در ترجمه صحبت‌های من رخ داده است چون من در آن جایگاه نیستم که بخواهم چنین کاری را انجام دهم و به این موضوع هم فکر نکرده‌ام. اما می‌دانم که مردم ایران نیز مانند مردم کشور من انسان‌های بزرگی هستند که بی احترامی را نمی‌پذیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید