۴ برد و ۲ باخت تیم ملی والیبال نوجوانان در تورنمنت ایتالیا؛

تیم ملی والیبال نوجوانان هجدهم شد

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در تورنمنت کورناچیا ایتالیا شرکت کرده بود، با ۴ برد و ۲ باخت در رده هجدهم این تورنمنت بین ۳۲ تیم قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی نوجوانان والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کند، ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۷ برای حضور در تورنمنتی تدارکاتی عازم کشور ایتالیا شده بود که نتوانست نتایج قابل قبولی را در این تورنمنت نه چندان معتبر کسب کند.

این تورنمنت از تاریخ ۳۱ فروردین ماه آغاز شد که پیش از آن تیم ملی ایران دو بازی دوستانه را هم با تیم‌های ملی ایتالیا و آلمان برگزار کرد که یک برد و یک باخت حاصل کار شاگردان محمد وکیلی بود. نوجوانان ایران ابتدا سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند و سپس سه بر صفر آلمان را شکست دادند.

تورنمنت کورناچیا در دو بخش دختران و پسران به میزبانی ایتالیا برگزار شد که تیم ملی پسران ایران در گروه F این رقابت‌ها با تیم‌های پاورولی میلانو، ولی ترویسو و آرگ بادن از کشور آلمان هم گروه بود. تیم ملی ایران به عنوان قهرمان جهان در این رقابت‌ها حضور داشت اما با اینکه تیم‌های حاضر در گروهش تیم‌های نام آشنایی نبودند، در جدول رده‌بندی، جایگاهی بهتر از رده ۱۸ را بین ۳۲ تیم به دست نیاورد.

شاگردان محمد وکیلی در این رقابت‌ها ۴ برد و ۲ باخت کسب کردند و نکته قابل توجه این است که نوجوانان ایران با هیچکدام از تیم‌های ملی حاضر در این تورنمنت رو به رو نشدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید