غرق شدن پدر و پسر در استخر آب 9 متری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه میناب از غرق شدن پدر و پسر در استخر 9 متری سنگ شکن در دهستان کریان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ محمد ریاضی در خصوص جزئیات این خبر، گفت: این حادثه روز گذشته شنبه ۳۱ فروردین در یکی از معادن شن و ماسه در مسیر جاده میناب به کریان در بخش مرکزی این شهرستان رخ داده است.

وی افزود: پدری 40 ساله به همراه پسر ۱۰ ساله اش از اهالی روستای گورزانگ در جنوب میناب، برای یافتن عسل طبیعی به منطقه کریان از توابع بخش مرکزی می روند که حوالی ظهر، گرمای هوا پسر را کلافه می کند و برای رهایی از گرما و خنک شدن،  خود را به درون حوضچه آب شرکت شن و ماسه می اندازد، غافل از اینکه استخر ۹ متر عمق دارد.

معاون فرماندار ویژه شهرستان میناب ادامه داد: وقتی که پدر متوجه می شود که پسرش در حال غرق شدن است، برای کمک به فرزندش، خود را به درون حوضچه می اندازد که متاسفانه در نهایت هر دو بدلیل ناآشنا بودن به فنون شنا جان خود را از دست می دهند.

وی گفت: پس از گزارش حادثه غرق شدگی، بلافاصله تیم غواصی آتش نشانی شهرستان میناب به منطثه اعزام و پس از جستجو در عمق حوضچه، ابتدا جنازه پدر و سپس جسد فرزند پیدا شد.

به گزارش جی پلاس؛ این پدر 40 ساله، جوانترین پدربزرگ روستای گورزانگ از توابع بخش بنذرک شهرستان میناب بود که روز گذشته در اثر غرق شدگی جان خود را از دست داد.

دیدگاه تان را بنویسید