3 نفر در استخر آب کشاورزی غرق شدند

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از غرق شدن یک مادر و ۲ کودک در یک استخر کشاورزی در شهر چناران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی رضایی گفت: در ساعت ۹:۵۵ دقیقه‌ صبح روز جمعه نهم آذرماه پیرو درخواست اداره آتش‌نشانی شهر چناران مبنی بر غرق شدگی ۳ نفر در یکی از استخرهای کشاورزی در روستای ماسی‌ماسکانلو واقع در ۱۰ کیلومتری چناران، تیم ویژه غواصی از ایستگاه شماره ۷ آتش‌نشانی مشهد سریعا به محل اعزام شدند.


وی افزود: تیم غواصی آتش‌نشانی به محض رسیدن در محل با جسد معلق ۲ قربانی کودک در آب مواجه می‌شوند که با تجهیزات خاص آنان را از عمق ۴ متری آب خارج و تحویل عوامل انتظامی می‌دهند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در خصوص جزئیات این حادثه ادامه داد: کودکی ۱۲ ساله برای گرفتن ماهی نزدیک استخر آب کشاورزی می‌شود و متاسفانه کنترل خود را از دست داده و به داخل آب سقوط می‌کند.

رضایی اضافه کرد: پسرخاله وی که حدود ۱۴ سال سن داشته برای نجات وی به داخل آب رفته و متاسفانه او نیز غرق می‌شود.

وی گفت: نفر سوم مادر کودک بوده که برای نجات جان آنان به داخل آب می‌پرد که متاسفانه به علت آشنا نبودن به فن شنا او نیز در آب گرفتار  می‌شود، وی توسط اهالی به بیرون از آب منتقل می‌گردد که متاسفانه در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

همچنین شهرام ‌طاهرزاده رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: متاسفانه در زمان‌ رسیدن ‌نیروهای اورژانس هیچ‌یک از این افراد علائم حیاتی نداشتند ولی برای انجام‌ اقدامات پیشرفته احیا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در این حادثه یک خانم ۳۵ ساله، دو پسر ۱۲ و ۱۴ ساله جان خود را از دست دادند.

دیدگاه تان را بنویسید