در گفت و گو با جی پلاس؛

سرمربی سابق پرسپولیس: هنوز خیلی زود است پرسپولیسی ها از قهرمانی صحبت کنند/ سه جدال سخت آینده تعیین کننده است

وینگو بگوویچ با اشاره به بازی های سخت پرسپولیس تا پایان فصل امیدوار است این تیم با استفاده از تجربه و هوش بالای بازیکنان و برانکو، قهرمانی لیگ برتر شود.

لینک کوتاه کپی شد

برانکو ایوانکوویچ و تیمش اگر چه در هفته ای که مدعیان قهرمانی شکست خوردند، توانست بیشترین استفاده را از لغزش آن ها ببرد و اختلاف امتیازی خود با تیم دوم جدول را تا پنج امتیاز افزایش دهد اما خوشبین ترین هوادار پرسپولیس هم هنوز خیالش از قهرمانی راحت نشده است.

پنج بازی آتی پرسپولیس برابر تیم های قدرتمند و آماده فوتبال ایران است که به سختی به رقبای خود امتیاز می دهند. بازی با ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی، ماشین سازی و پارس جنوبی سخت ترین قرعه ممکن برای سرخ پوشان است. اما این تنها مسابقات پرسپولیسی ها در هفته های پیش رو نیست و آنها باید سه بازی سخت دیگر در لیگ قهرمانان آسیا برابر السد، الاهلی و پاختاکور هم برگزار کنند.

وینگو بگوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره بازی های این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر، اظهار کرد: پرسپولیس سه بازی سخت دارد. بازی با ذوب آهن در اصفهان، با تراکتورسازی در تبریز و با سپاهان در تهران. البته بازی با ماشین سازی و پارس جنوبی هم آسان نیست. درست است که پرسپولیس تیم با تجربه ای است و مربی با تجربه ای دارد ولی کار سخت است و صحبت از قهرمانی هنوز خیلی زود است.

سرمربی گل گهر سیرجان افزود: ابراز امیدواری کرد که این تیم با حفظ فاصله پنج امتیازی قهرمان لیگ برتر شود و افزود: هر چیزی در فوتبال ممکن است. باید بازی به بازی پیش رفت و از الان به قهرمانی فکر نکرد. فکر می کنم هم برانکو و هم پرسپولیسی ها می دانند که باید بازی به بازی پیش بروند و امتیازات را به دست بیاورند. آنها باید سعی کنند فاصله 5 امتیازی خود را با تیم دوم جدول حفظ کنند.

بگوویچ با اشاره به آخرین دیدار سرخپوشان مقابل یاران علی دایی می گوید: پرسپولیس خیلی زود و بعد از سه دقیقه از روی نقطه کرنر گل خورد که کار برای شاگردان برانکو دشوارتر شد. با این وجود پرسپولیس با حوصله و با برنامه بازی کرد و گل بسیار زیبایی توسط بشار رسن به ثمر رسید.

سرمربی کروات سابق پرسپولیس همچنین درباره اینکه توانسته بدون داشتن مترجم، سال ها در ایران کار کند گفت: تلاش می کنم بهتر به زبان فارسی صحبت کنم. خیلی خوب کلمات را نمی گویم ولی تلاش می کنم زبان فارسی را بهتر صحبت کنم.

دیدگاه تان را بنویسید