جنگ صدرنشین ها و تلاش قعرنشین ها در پایان هفته بیست و چهارم

هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه با برگزاری ۴ دیدار به پایان می‌رسد و ۳ تیم از ۵ تیم مدعی قهرمانی به میدان می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ هفته بیست و چهارم در شرایطی به پایان می‌رسد که در ۴ دیدار برگزار شده این هفته پرسپولیس برابر پیکان به پیروزی رسید و استقلال مقابل سایپا متوقف شد. با این نتایج ۳ مدعی دیگر قهرمانی برای اینکه از پرسپولیس عقب نمانند و از استقلال فاصله بگیرند به دنبال پیروزی در این هفته هستند.

در اولین بازی از ساعت ۱۶:۰۰ در اهواز دو تیم فولاد و پدیده به دیدار هم خواهند رفت. پدیده پس از ۳ بازی ناکامی، در هفته گذشته برابر پارس جنوبی به پیروزی دست یافت تا امید این تیم برای حضور در کورس قهرمانی پابرجا بماند.پدیده در ۶ بازی اخیر خارج از خانه موفق به گلزنی نشده است. پدیده از زمان حضور در لیگ برتر در اهواز به فولاد خوزستان گل نزده است.فولاد در این فصل در جام حذفی و بازی رفت مقابل نماینده خراسان بازنده بوده است.

در دیگر بازی جمعه از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه یادگارامام دو تیم تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان به دیدار هم می‌روند.تراکتورسازی بهترین تیم نیم فصل دوم است. این تیم که در ۶ بازی گذشته دروازه‌اش را بسته نگه داشته، در بازیهای خانگی فرم رویایی داشته و در ۱۰ بازی گذشته به ۹ پیروزی دست یافته است. در طرف مقابل صنعت نفت تنها تیمی است که در بازی های خارج از خانه به پیروزی نرسیده است. صنعت نفت در ۸ هفته گذشته به پیروزی نرسیده است. این در شرایطی است که تراکتورسازی با ۴ پیروزی متوالی پا به این دیدار خواهد گذاشت. سرخپوشان تبریزی در ۵ مصاف گذشته مقابل طلایی پوشان آبادان به پیروزی نرسیده‌اند.

از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه وطنی قائم شهر دو تیم نساجی و سپاهان به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در این فصل ۲ بار با هم روبه‌رو شدند که در هر ۲ بار در لیگ و حذفی سپاهان در یک دیدار مشکل و نزدیک موفق به شکست دادن نساجی شد. اما این بازی در قائم‌شهر برگزار خواهد شد و نساجی در این فصل فقط یک شکست خانگی آن هم در هفته نخست مقابل ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان داشته است  و مدعیان قهرمانی نظیر پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی نتوانستند در خانه نساجی ۳ امتیاز را کسب کنند. این بازی مصاف باسابقه‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر یعنی امیر قلعه‌نویی و مجید جلالی نیز هست. قلعه‌نویی با ۱۱ بار غلبه بر جلالی هیچ مربی‌ای را به اندازه جلالی شکست نداده است و در ۱۰ تقابل اخیر برابر آقا معلم بازنده نبوده است. سپاهان در این بازی بهترین گلزن خود، استنلی کی روش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید