سکه بهار آزادی و طلای ۲۴ عیار گران شد

امروز قیمت دلار در صرافی ها هم نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرد و ۱۲,۸۹۱ (دوازده هزار و هشتصد و نود و یک ) تومان نرخ گذاری شد. سکه بهار آزادی هم با افزایش قیمت همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قیمت دلار و سکه نسبت به روز قبل با افزایش همراه بود و به ترتیب ۱۲,۸۹۱ (دوازده هزار و هشتصد و نود و یک ) تومان و ۴,۴۴۴,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و چهل و چهار هزار) تومان نرخ گذاری شد.

Untitled

قیمت دلار صرافی

امروز دلار در صرافی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۲,۸۸۹ (دوازده هزار و هشتصد و هشتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۱ درصدی به ۱۲,۸۹۱ (دوازده هزار و هشتصد و نود و یک ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۲,۸۹۱ ۲ ۰.۰۱ درصدی امروز
۱۲,۸۸۹ ۶ ۰.۰۴ درصدی روز قبل
۱۲,۸۸۳ ۱۰۲ ۰.۷۹ درصدی ۲ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۱۴,۷۹۵ (چهارده هزار و هفتصد و نود و پنج ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۴,۷۹۵ ۱ ۰ درصدی امروز
۱۴,۷۹۴ ۰ ۰ درصدی روز قبل
۱۴,۷۹۴ ۱۱۱ ۰.۷۵ درصدی ۲ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

قیمت پوند امروز

امروز پوند برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که پوند که روز قبل تا ۱۷,۰۳۸ (هفده هزار و سی و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۴۲ درصدی به ۱۷,۱۱۰ (هفده هزار و یکصد و ده ) تومان رسید.

قیمت سایر ارزها

قیمت درهم امارات ۳,۵۱۱ (سه هزار و پانصد و یازده ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۵۷ (دو هزار و سیصد و پنجاه و هفت ) تومان، دلار کانادا ۹,۶۷۸ (نه هزار و ششصد و هفتاد و هشت ) تومان، دلار استرالیا ۹,۱۵۳ (نه هزار و یکصد و پنجاه و سه ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۱۶۸ (سه هزار و یکصد و شصت و هشت ) تومان، لاری گرجستان هم ۴,۷۸۹ (چهار هزار و هفتصد و هشتاد و نه ) تومان و درام ارمنستان ۲۷ (بیست و هفت ) تومان شد.

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۳۰۵ (یک هزار و سیصد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۰۴ درصدی به ۱,۳۰۶ (یک هزار و سیصد و شش ) دلار رسید.

قیمت طلای ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۲۰,۱۸۰ (چهارصد و بیست هزار و یکصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

قیمت هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۹۸ درصدی، از ۵۵۴,۶۹۰ (پانصد و پنجاه و چهار هزار و ششصد و نود ) تومان به ۵۶۰,۲۳۰ (پانصد و شصت هزار و دویست و سی ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا امروز

امروز هر مثقال طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر مثقال طلا که روز قبل تا ۱,۸۰۲,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و دو هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۱۵ درصدی به ۱,۸۲۳,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و بیست و سه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی

امروز سکه بهار آزادی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۳۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و نود هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۲۱ درصدی به ۴,۴۴۴,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و چهل و چهار هزار) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه بهار آزادی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴,۴۴۴,۰۰۰ ۵۴,۰۰۰ ۱.۲۱ درصدی امروز
۴,۳۹۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰ ۰.۰۹ درصدی روز قبل
۴,۳۹۴,۰۰۰ ۲۳,۰۰۰ ۰.۵۲ درصدی ۲ روز پیش
به محض تغییر قیمت جداول بروزرسانی می شوند

 

آخرین نرخ سکه امامی

امروز سکه امامی برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که سکه امامی که روز قبل تا ۴,۶۱۴,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و چهارده هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۱۹ مارچ ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۲۱ درصدی به ۴,۶۰۴,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و چهار هزار) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴,۶۰۴,۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ۰.۲۱ درصدی امروز
۴,۶۱۴,۰۰۰ ۶۲,۰۰۰ ۱.۳۴ درصدی روز قبل
۴,۵۵۲,۰۰۰ ۵۱,۰۰۰ ۱.۱۲ درصدی ۲ روز پیش
 

 

دیدگاه تان را بنویسید