آخرین جزییات از محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور

پلیس راه نیروی کشور روز دوشنبه با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی نوروز 98در محورهای منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان در روزهای سه شنبه 28 و چهارشنبه 29 اسفند ماه جاری خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز سال 1398و به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی از 25 اسفند 97 به اجرا گذاشته شد و تا 17 فروردین 98 در محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه اعمال می شود.

بر اساس این گزارش ، تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 12 روزهای سه شنبه، چهارشنبه 28 و 29 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 این روزها تا 2 بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می باشد.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز بیست و هشتم اسفند تا 2 بامداد روز بعد از آمل به رودهن ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14همین روز تا 2 بامداد روز بعد، از رودهن به آمل بصورت یکطرفه خواهد بود.
پلیس راه کشور همچنین جزییات بیشتری از محدودیت های ترافیکی تعطیلات نوروزی را در جاده های مازندران به شرح زیر اعلام کرد :
** ‌محدودیت های کلی
- عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه ممنوع است.
- در تمامی محورهای برون شهری در این ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.
** محور کرج – چالوس
- تردد هر گونه تریلر، کامیون و کامیونت در این مدت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع می باشد.
- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 12 روزهای سه شنبه، چهارشنبه 28 و 29 اسفند و پنجشنبه و یکشنبه هشتم و یازدهم فروردین 98 تا 2 بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تاریخ های مذکور تا 2 بامداد روز بعد، از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه می باشد.
- تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس از ساعت 12 روزهای یکشنبه، جمعه، پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ های 4و9و15و16و 17 فروردین تا 2 بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تاریخ های مذکور تا 2 بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
** محور هراز در تعطیلات عید یکطرفه می شود
- تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع می باشد.
- تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه تاریخ 28 اسفند تا 24 روز شنبه سوم فروردین 98 ، از ساعت 6 بامداد روز یکشنبه 4 فروردین تا 24 روز دوشنبه 5 فروردین ، از ساعت 12 ظهر پنچشنبه هشتم فروردین تا 2 بامداد روز شنبه دهم فروردین ، از ساعت 12 روز یکشنبه یازدهم فروردین تا 22 روز شنبه 17 فروردین از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز بیست و هشتم اسفند تا 2 بامداد روز بعد از آمل به رودهن ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تاریخ مذکور تا 2 بامداد روز بعد، از رودهن به آمل بصورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای یکشنبه، جمعه، پنجشنبه و جمعه تاریخ های 4و9و15و 16 فروردین 98 تا 2 بامداد روز بعد، از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 2 بامداد روز بعد، از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
** محور فیروز کوه
- تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا 24 تاریخ های 28 و 29 اسفند و هشتم فروردین از مسیر جنوب به شمال تهران – فیروزکوه – قائمشهر ممنوع می باشد.
- تردد تمامی تریلرها از ساعت 8 نت 24 تاریخ های 4 و15 و 16 فروردین از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر – فیروزکوه – تهران ممنوع می باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید