فروش شمش‌های تقلبی در شبکه‌های اجتماعی

فردی که با تبلیغ فروش شمش و طلاجات تقلبی از 3 شهروند کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد و از مخفیگاهش 14 شمش و 7 قطعه سکه طلا کشف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ "محمدعلی گودرزی" فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در تشریح این خبر گفت:‌ در پی اعلام گزارش هایی از تبلیغات فردی در زمینه خرید و فروش طلاجات تقلبی در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات نامحسوس ماموران پلیس، محل فعالیت این فرد در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد 14 شمش، 7 سکه تقلبی، تعدادی ابزار جعل سکه و تعداد 12 سیم کارت کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده مشخص شد این فرد تا کنون در حدود 7 میلیارد ریال از 3 شهروند با وعده فروش شمش و طلاجات کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ گودرزی در ادامه با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده گفت: شهروندان با مشاهده وعده های مطرح شده در شبکه های اجتماعی مراقب باشند و قبل از هر گونه خرید و فروش از قانونی بودن معامله خود مطمئن شوند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.

دیدگاه تان را بنویسید