واکنش عجیب و نادرست سایپا به افزایش قیمت خودرو در فروش فوری

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در حالی معتقد است قیمت محصولات این شرکت در طرح فروش فوری افزایش نیافته، که اساسا فروش فوری برای تمام خودروها غیر از ساینا متوقف شده و ساینا نیز با افزایش قیمت 9 میلیون تومانی همراه است!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حسین کاظمی طرقی افزود: در طرح فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا که باهدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها صورت می‌گیرد و روز شنبه نیز ادامه یافته، خودروی پراید هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است.

 

به گفته وی قیمت محصولات سایپا براساس فرمول تعیین قیمت در حاشیه بازار تعیین شده و همچنان با همان قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد.

 

کاظمی ادامه داد: با اجرای فروش فوری محصولات سایپا در روز شنبه، قیمت خودرو پراید در بازار ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه با اجرای طرح فروش فوری اسفندماه همزمان با افزایش تولید و تسریع در تحویل خودرو به مشتریان، تلاش می‌کند بازار شب عید را متعادل کرده و قیمت محصولات خود را به‌صورت باثبات و پایدار نگه دارد.

کاظمی افزود: گروه خودروسازی سایپا با تسریع در عرضه خودرو و پاسخ‌گویی به تعهدات خود موفق شده واسطه‌گری و سودجویی را در بازار محصولات خود، به حداقل برساند.

به گزارش جی پلاس؛ صحبت های این مقام مسئول در حالی مطرح می شود که شرکت خودروسازی سایپا نه تنها از روز شنبه (18 اسفند 97) فروش فوری خود را تقریبا در اکثر خودروها از جمله پراید و تیبا متوقف کرده، بلکه تنها خودروی حاضر در فروش فوری یعنی ساینا را با قیمت حدودی 54 میلیون تومان می فروشد، در حالی که این خودرو در قیمت مصوب فروش فوری طی هفته گذشته حدود 45 میلیون تومان عرضه می شد!

این خودروسازی قیمت پیش فروش محصولات خود را نیز افزوده است و به طور مثال برای خودروهای تیبا 1 و 2 که با دریافت مبلغ 18 میلیون تومان ثبت نام اولیه انجام می شد، اکنون باید مبلغ 20 میلیون تومان را پرداخت کرد!

 

دیدگاه تان را بنویسید