کاپیتان تیم ملی امید به تمرینات آمد/ بینی وحید نامداری شکست

کادرپزشکی تیم فوتبال امید کشورمان با وجود مصدومیت اللهیار صیادمنش، خبر از همراهی این بازیکن در بازی‌های مقدماتی المپیک داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم فوتبال امید کشورمان در اردوی نهایی این تیم پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 از ساعت 11 امروز (شنبه) در مرکز ملی فوتبال و در زمین شماره یک این مرکز آغاز شد.

* محمد خدابنده‌لو و امیر روستایی، دو بازیکن تیم فوتبال پیکان در تمرین امروز تیم امید حضور نداشتند. همچنین مهدی مهدی‌خانی و محمد آقاجانپور، بازیکنان پدیده دیگر نفراتی بودند که در تمرین امروز غایب بودند.

* امید نورافکن، کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان که شب گذشته تیم استقلال را در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کرد، امروز برای ریکاوری در تمرین تیم امید حضور یافت. این بازیکن از فردا در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد تا آبی‌پوشان را مقابل العین همراهی کند. این بازیکن پس از دیدار استقلال - العین با تعامل کادرفنی تیم امید و استقلال، شاگردان کرانچار را تا پایان مسابقات مقدماتی المپیک همراهی می‌کند.

* در تمرین امروز تیم امید 24 بازیکن حضور داشتند که به نوعی می‌توان گفت جزو تمریناتی بود که تمام نفرات در اختیار کادرفنی بودند. پیش از آغاز تمرین و تا زمانی که کادرفنی دستور شروع تمرینات را بدهد، بازیکنان به صورت اختصاصی کار با توپ انجام می‌دادند تا برنامه‌های تمرینی آنها مشخص شود.

* حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن تیم امید به دلیل مصدومیت جزئی امروز تمرین نکرد و در کنار زمین نظاره‌گر تمرین هم‌تیمی‌هایش بود. گفته می‌شود او مشکل کوچکی در ناحیه همسترینگ دارد.

* اللهیار صیادمنش، یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم امید که عضو تیم استقلال است و به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم باشگاهی خود را همراهی کند، در تمرینات تیم امید نیز غیبت دارد، اما با نظر پزشکان به مسابقات انتخابی المپیک می‌رسد و مشکلی برای همراهی تیم امید نخواهد داشت.

* نبی ساکی، بازیکن تیم نفت آبادان که با وجود مصدومیت در اردوی تیم امید حضور دارد، از امروز تمرینات خود را آغاز کرد که رضا شاهرودی با این بازیکن به صورت اختصاصی کار می‌کرد.

* سهراب بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال امید کشورمان بخش ابتدایی تمرینات را زیر نظر داشت که بازیکنان تحت هدایت او به دویدن دور زمین، حرکات کششی و استقامتی پرداختند.

* بخش دیگری از تمرینات تیم امید، حفظ توپ و پرسینگ بود که زلاتکو کرانچار این بخش از تمرین را زیر نظر داشت و به دقت تمرین بازیکنانش را تماشا می‌کرد تا نقاط ضعف آنها را گوشزد کند.

* فوتبال در نیمی از زمین بخش بعدی تمرین ملی‌پوشان بود که بازیکنان به دو گروه آبی و فسفری تقسیم شدند که در این بخش بازیکنانی که روز گذشته در تیم‌های باشگاهی خود به میدان رفته بودند، ریکاوری کردند و با دویدن دور زمین از حضور در این بخش از تمرین معاف شدند.

* در فوتبال درون تیمی، وحید نامداری دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه بینی شد که پزشکان تیم امید اعلام کردند بینی او دچار شکستگی شده است. البته بینی او را در کنار زمین مداوا کردند تا برای عکسبرداری به بیمارستان منتقل شود.

* فوتبال درون تیمی ساعت 12:30 به پایان رسید تا این بخش پایانی تمرینات اصلی تیم باشد، اما برخی بازیکنان در زمین ماندند و شوتزنی از راه دور و ضربات ایستگاهی را تمرین کردند.

* زلاتکو کرانچار در پایان تمرین با اعضای کادرفنی خود در زمین جلسه‌ای کوتاه را برگزار کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید