حرف های کرانچار درباره عدم حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال امید می‌گوید غیبت بازیکنان استقلال در اردوی این تیم هماهنگ شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زلاتکو کرانچار  در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم‌ ‌ملی فوتبال امید، اظهار کرد: ما با آمدن بازیکنان به اردو، برنامه‌های ما برای اجرایی شدن آماده شده است و حالا می‌خواهیم خودمان را برای بازی‌های مقدماتی آماده کنیم. ما فقط به بازیکنان استقلال اجازه دادیم که در تیم‌شان باشند. آن‌ها باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و بازیکنان این تیم نیامدنشان به اردو را با ما هماهنگ کرده‌اند.

وی ادامه‌ داد: به غیر از بازیکنان استقلال، فقط باشگاه سایپا از در اختیار قرار دادن بازیکنانش امتناع کرده است و از چهار بازیکن ملی‌پوش خودش را به تیم‌ ‌ملی نداده است. در این زمینه قطعا در سطح فدراسیون فوتبال و تصمیماتی که مدیر تیم‌ ‌ملی امید آقای استیلی می‌گیرند، مشکل را حل خواهیم کرد یا آن‌ها به اردو ملحق خواهند شد یا تصمیم دیگری برای بعد گرفته خواهد شد. در بین بازیکنان هم صیادمنش با مصدومیت مواجه است که  قرار است به ما مراجعه کند تا تحت تدابیر مسئولان پک و مربی بدنساز تمرینات خود را انجام دهد تا چند روز آینده  به آمادگی کامل برسد. قطعا ما صیادمنش را کنار نگذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم ظرف دو هفته‌ آینده او را آماده بازی‌ها کنیم.

کرانچار ادامه‌ داد: علی کیخسروی، دروازه‌بان دوم سپاهان هم با مشکل مصدومیت مواجه است که می‌خواهیم روی این بازیکن کار کنیم تا هر چه‌ سریع‌تر به تیم ملحق شود.

وی درباره کیفیت زمین محل تمرین تیم‌ ‌ملی امید هم اشاره کرد و در این‌باره  گفت‌: ظرف دو هفته‌ اخیر، چهار یا پنج زمین را دیدم که شاید بتوانیم زمین با کیفیت‌تری پیدا کنیم اما متاسفانه همه زمین‌ها شرایط خوبی نداشتند و هیچ کدام بهتر از زمینی که در حال‌ حاضر در آن تمرین می‌کنیم نبوده است. طبیعتا زمین تمرین تیم‌ ‌ملی از مرغوبیت خوبی برخوردار نیست اما  در هفت مسابقه تدارکاتی که غالبا برنده بودیم ما روی این زمین تمرین کردیم. هم اکنون هم باید خودمان را با شرایط موجود تطبیق دهیم اما از هفته‌ آینده قرار است از شماره دو آکادمی هم استفاده کنیم تا بتوانیم تمرینات تاکتیکی و تکنیکی را در این زمین اجرایی کنیم. در حال‌ حاضر هم قرار است بعد از ظهرها در ساختمان پک تمرینات بدنسازی را در دستور کار خودمان قرار بدهیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی امید در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا از رقبای ایران در مقدمات  المپیک شناختی دارد یا خیر، گفت‌: ما درباره ترکمنستان و یمن اطلاعات آنالیزی را به دست آوردیم. درباره عراق هم باید بگویم که دو مسابقه تدارکاتی با این تیم داشته ایم. بنابراین عراق هم برای ما ناآشنا نیست. نفراتی هم قرار است اعزام کنیم تا در اردوی پیش از بازی‌ها که در قطر برگزار می‌شود و بازی دوستانه خواهند داشت،   این تیم را آنالیز کنم. ما مکلف هستیم به واسطه این که میزبان هستیم تیمی باشیم که خودش را به حریف دیکته می‌کند و شیوه خودمان را باید به حریف دیکته کنیم. باید حریفان را ساقط کنیم از آن تفکری که می‌خواهند به عنوان تیم اول صعود کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید