قبلاً فیفادی مهم بود، اما الان نیست!

برانکو: تعجب می‌کنم چرا برای اول یا دوم فروردین بازی نگذاشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از این هفته آغاز می‌شود، ابراز خوشحالی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیمش در حضور اصحاب رسانه گفت: خوشحالم از این بابت که مهمترین و سخت‌ترین مسابقات آسیا شروع می‌شود و این افتخار بزرگی است که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم. خوشحالم که دوباره به هواداران‌مان این امکان را می‌دهیم که از بازی‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا لذت ببرند. بله، طبیعی است که ما خودمان طوری کار کنیم که گزینه برد بازی‌ها را داشته باشیم و فرقی نمی‌کند حریف چه تیمی باشد.

تعجب می‌کنم چرا برای اول یا دوم فروردین بازی نگذاشتند!
وی درباره تغییر برنامه‌ هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: ما آن‌طور که برنامه‌ریزی شده است با نساجی بازی می‌کنیم، البته تعجب می‌کنم که چرا اول یا دوم فروردین بازی را نگذاشتند. این‌طور نیست که هر طور بگویند ما بازی می‌کنیم. ما مایل هستیم در همان برنامه قبلی بازی کنیم.

مسابقات را آن‌طور که خودشان می‌خواستند برنامه‌ریزی کردند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه می‌گویند تقویم بازی‌ها از قبل به اطلاع باشگاه رسیده است، عنوان کرد: نه واقعیت ندارد! مسابقات را آن‌طور که خودشان می‌خواستند برنامه‌ریزی کردند، چرا توپ را به زمین ما می‌فرستند. گفتند این برنامه است و ما هم پرسیدیم می‌شود تاریخ را عوض کرد؟ گفتند نه! چه هماهنگی با ما کردند.

چرا می‌گویند برنامه بازی‌ها با موافقت ما بوده است؟!
برانکو درباره نامه‌ای که فتاحی در نشست خبری نشان داده است و اعلام کرده با باشگاه‌ها هماهنگ کرده است، تصریح کرد: چرا می‌گویند برنامه بازی‌ها با موافقت ما بوده است؟! من پرسیدم که می‌شود برنامه را تغییر داد و آنها گفتند نمی‌شود تغییر دهند. اگر امکانش نیست الان چرا تغییر می‌دهند؟! در تاریخ پنجم فروردین تا آنجا که من اطلاع دارم تیم ملی بازی دارد.

ما با حضور در فینال آسیا برنامه های سازمان لیگ را به‌هم ریختیم
وی ادامه داد: ما سال گذشته وقتی در فینال آسیا بازی کردیم ظاهراً همه برنامه‌های سازمان لیگ را به‌هم ریختیم، چون برنامه‌ریزی نکرده بودند که ما به نیمه نهایی و فینال می‌رویم یا حتی ممکن است در جام باشگاه‌های جهان بازی کنیم. ما پذیرفتیم که جام حذفی را بدون ملی‌پوشان بازی کنیم. با پیکان هم که در ایام فیفادی بازی کردیم که من خودم مخالف بودم، ولی به ما تحمیل شد. با این شرایط دیگر توپ را به زمین ما نیاندازند. این موضوع درست است که همه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان به مشکل برمی‌خورند، چون در هر سه روز باید بازی کنیم.

قبلاً فیفادی مهم بود، اما الان نیست!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه فتاحی به مهدی تاج نامه زده است با توجه به لغو اردوی تیم ملی، در فیفادی بازی‌های لیگ برگزار شود، عنوان کرد: ما روز جمعه بازی می‌کنیم، الان دیگر چندان فیفادی مهم نیست، قبلاً خیلی مهم بود!

برانکو درباره اینکه فتاحی گفته 3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن درخواست تغییر بازی‌های هفته بیست و یکم را داده‌اند، گفت: ما جمعه با نساجی بازی می‌کنیم چون وقت دیگری نداریم و برنامه‌مان را یک ماه پیش با بازیکنان‌ هماهنگ و برنامه‌ریزی کردیم.

وی درباره اینکه تیمش برای شروع لیگ قهرمانان  آماده است، تصریح کرد: احتمالا شایان به بازی با پاختاکور نرسد، بقیه هم خوب هستند، سیدجلال و نادری هم سرماخوردگی دارند. به جز شایان مصلح، محمد انصاری و حسین ماهینی بقیه بازیکنان آماده هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چه پیامی برای هواداران دارد، خاطرنشان کرد: هواداران ما عالی هستند و در فینال آسیا هم خیلی عالی بودند، من نمی‌دانم برای چه پرسپولیس را جریمه‌ کنند. در فینال آسیا هواداران ما عالی رفتار کردند و حتی به حریف هم تبریک گفتند و نمی‌دانم دلیل جریمه چیست اما می‌دانم که به خاطر هواداران نیست. خوشحال هستم که بلیت ارزان‌تر شده است تا همه از بازی و همین‌طور برد تیم‌مان در لیگ قهرمانان لذت ببریم.

برانکو درباره دیدار دوم پرسپولیس در لیگ قهرمانان مقابل السد قطر گفت: السد سال گذشته یکی از مهمترین گزینه‌های قهرمانی در آسیا بود. الان هم که تقویت شدند و طبیعی است که تیم خیلی عالی هستند. اما ما سه‌شنبه با پاختاکور بازی داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید