در گفت و گو با جی پلاس؛

احمد نوراللهی: اطلاعات کمی از پاختاکور داریم/ پرسپولیس سه شنبه فراتر از لیگ و جام حذفی بازی می کند

هافبک پرسپولیس ضمن احترام به نظر منتقدان مبنی بر اینکه این تیم افت کرده گفت: از خودمان راضی هستیم و نتایج و امتیازات خوبی گرفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پرسپولیس ایران، نایب قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه نخستین دیدارش در فصل جدید این رقابت‌ها را با میزبانی در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌کند. قرمزپوشان در این فصل و در نخستین بازی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌روند که دو هفته قبل توانست با غلبه بر نماینده فوتبال امارات، مجوز حضور در دور گروهی را به دست بیاورد.

یاران برانکو ایوانکوویچ در آخرین دیدارشان که در لیگ برتر برگزار شد، پذیرای صنعت نفت آبادان بودند و تنها با یک گل رقیب انتهای جدولی را شکست دادند تا صدرنشین شوند و با روحیه بالایی گام در مهم‌ترین مسابقات باشگاهی آسیا بگذارند. سابقه خوب پرسپولیس در این مسابقات به خصوص در دو فصل اخیر، موجب احترام بسیار زیاد رقبا برای این تیم شده است.

** سطح فنی تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بالا است

احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس که در مسابقات پایانی فصل اخیر و به خصوص در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی کمک زیادی به تیمش کرده بود و جزو بازیکنان مهم و کلیدی پرسپولیس به حساب می‌رود، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره مصاف با پاختاکور در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: ما در چند تورنمنت مهم حضور داریم که یکی از آن ها لیگ  قهرمانان آسیا است. مطمئنا سطح فنی و رقابت میان تیم ها بسیار بالا است. باید متفاوت از لیگ برتر و جام حذفی به میدان برویم.

وی با بیان اینکه این مسابقات متفاوت از لیگ برتر و جام حذفی است، می‌گوید: در گذشته هم تیم‌هایی بودند که علی رغم ناکامی در مسابقات داخلی در آسیا خوب بازی کردند. بنابراین فضای این مسابقات متفاوت است و ما باید برابر همه تیم‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای رسیدن به پیروزی تلاش کنیم.

** اطلاعات جدید از پاختاکور بسیار کم است

هافبک پرسپولیس درباره شناخت‌شان از پاختاکور نیز می‌گوید: آن‌ها در شروع فصل جدید لیگ ازبکستان هستند و هنوز اطلاعات جدید از این تیم بسیار کم است ولی نگاهی به بازی های فصل قبل و بازی های اخیر این تیم نشان از کیفیت خوب پاختاکور دارد که توانست در پلی آف، هم این برتری فنی را نشان دهد و به دور گروهی برسد. پاختاکور تیم قابل احترامی برای ما است و تلاش می کنیم این تیم خوب را شکست دهیم.

** به منتقدان احترام می‌گذاریم اما از خودمان راضی هستیم

نوراللهی همچنین در واکنش به اینکه تیمش در شروع نیم فصل دوم کیفیت ابتدای فصل را ندارد، تاکید کرد: به منتقدان احترام می گذاریم اما ما از نتایج و امتیازاتی که کسب کردیم، راضی هستیم و این روند را ادامه می دهیم. بالاخره تغییراتی در تیم وجود داشت و در نهایت بازیکنان جدید و خوبی به تیم اضافه شدند که به زودی آثار فنی آن‌ها را می بینیم. باید به تیم زمان بدهیم تا بازیکنان به مرور هماهنگ تر شوند.

*در آسیا برای همه مردم بازی می‌کنیم نه فقط پرسولیس

این بازیکن درباره مشکلات تیمش در شروع لیگ قهرمانان آسیا، به جی پلاس گفت: ما نیاز به پشتیبانی بیشتری داریم تا در این مسابقات از نام ایران دفاع کنیم. لیگ قهرمانان آسیا متفاوت از لیگ برتر است. در لیگ برتر ما برای پرسپولیس می جنگیم اما در آسیا نماینده ایران و همه مردم هستیم. فرقی نمی‌کند کدام تیم ایرانی موفق شود. مهم سربلندی ایران است.

دیدگاه تان را بنویسید