کاپیتان پرسپولیس: بعدها معلوم می‌شود برخی از چه جاهایی حمایت شده‌اند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی‌ها قصد دارند که پرسپولیس را زیر سوال ببرند و آن را خراب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال حسینی پس از برتری پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی خیلی سختی بود. بچه‌های ما در یک روز بارانی تلاش زیادی کردند. ممنون هوادارانمان هستیم در این شرایط به ورزشگاه آمدند و با حمایت آنها سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد اینکه آیا قبول دارید در این مسابقه موقعیت‌های زیادی از دست داید، گفت:‌بچه‌های ما امروز با انرژی زیادی بازی کردند. درست است موقعیت‌های زیادی هم داشتیم، اما مهم سه امتیاز مسابقه بود.

وی در مورد عملکرد داوری گفت: در تمام مسابقات داوری به ضرر ما است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود شاید بازی نکند، گفت: واقعا شرایطم خوب نبود و عضله‌ام مشکل داشت. عضله‌ هم به شکلی است که هر لحظه احتمال پاره شدن دارد و ممکن است ۱۰ روز دوری به یک ماه تبدیل شود. اما شرایط امروز خاص بود و خدا را شکر که توانستم ۹۰ دقیقه بازی کنم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط خوب نیست. متأسفانه شرایط را برای تیم ما سخت کرده‌اند. شاید ما فقط الان را ببینیم، اما فشارها از اول فصل بوده و الان نتیجه‌ای را می‌بینیم.

حسینی در مورد لغو بازی بعدی پرسپولیس عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلا نمی‌دانم برنامه چطور است. فقط به ما می‌گویند باید بازی کنید، این موضوع هم فقط برای پرسپولیس است و نمی‌دانیم که مسابقه لغو می‌شود یا نه.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه اسپانسر سابق پرسپولیس دادگاهی شده و برخی‌ها از این طریق به پرسپولیس فشار وارد می‌کنند، گفت: در مورد اقتدار پرسپولیس هیچ کسی نمی‌تواند صحبت کند، خیلی از تیم‌های دیگر از جاهای دیگر حمایت می‌شوند که بعدا معلوم خواهد شد. پرسپولیس یک تیم مردمی است و فکر نکنند می‌توانند با کارهایی که انجام می‌دهند پرسپولیس را زیر سوال می‌برند و خراب کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید