گزارش جی‌پلاس

روزهای تلخ وحید امیری در ترکیه/ وقتی چپ پای تیم ملی مقابل قوزتپه هم بازی نمی کند!

امیری یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی است اما از وقتی به ترکیه رفته و پیراهن ترابزون‌اسپور را پوشیده، موفقیتی به‌دست نیاورده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ وحید امیری که بعد از کش و قوس‌های فراوان، از پرسپولیس جدا شد و پیراهن ترابزون‌ اسپور را پوشید، حال و روز مساعدی در این تیم ندارد و بیشتر یک نیمکت‌نشین است تا بازیکن ثابت.

به این آمار دقت کنید:

15 بازی و فقط 532 دقیقه حضور در زمین. یعنی به طور میانگین و به ازای هر بازی، 35 دقیقه که آمار جالبی برای ستاره‌ی بی سر و صدای ایرانی محسوب نمی‌شود. امیری فقط 6 بار در ترکیب ترابزون‌اسپور قرار گرفته و 9 بار هم به عنوان بازیکن تعویضی و جانشین وارد زمین شده. یعنی یونال کارامان به چپ‌پای ایرانی‌اش اعتقاد ویژه‌ای ندارد و به او در قامت بازیکن جانشین نگاه می‌کند و نه بازیکن مهم و اصلی.

در جام حذفی اما اوضاع برای امیری متفاوت است. او 4 بار در ترکیب ترابزون‌اسپور قرار گرفته و روی هم 331 دقیقه در زمین حضور داشته است. بازیکن 30 ساله‌ی ایرانی در جام حذفی بیشتر از لیگ مورد استفاده قرار گرفته و البته 2 گل هم برای ترابزون‌اسپور به ثمر رساند. آمار مناسبی که باعث نشده کارامان به امیری بیشتر اعتماد کند و مثل حسینی از او هم در ترکیب ثابت استفاده کند.

از معدود بازی‌هایی که وحید امیری به عنوان یار ثابت در ترکیب قرار گرفت و 90 دقیقه هم در زمین حضور داشت، بازی مقابل آلانیااسپور در هفته‌ی بیست و دوم لیگ ترکیه بود. دیداری که با نتیجه ی 2 بر صفر به سود آلانیا تمام شد و ترابزون شکست خانگی و تلخی را در ورزشگاه مدیکال‌پارک متحمل شد.

امیری اما در هفته‌ی بیست و سوم و به دلیل آسیب‌دیدگی حتی در فهرست 18 نفره‌ی ترابزون‌اسپور قرار نگرفت و بازی مقابل قوزتپه را از دست داد. دیداری با حضور 90 دقیقه‌ای مجید حسینی که با نتیجه‌ی 3 بر یک به سود ترابزون تمام شد.

امیری برای بازی برابر عمرانیه‌ اسپور در جام حذفی، بختی برای بهبود آسیب‌دیدگی و حضور در ترکیب ترابزون‌اسپور نداشت. همین باعث شده تا رسانه‌های ترکیه با ناامیدی از انتقال او به سوپرلیگ و باشگاه ترابزون بنویسند و او را خریدی ناموفق معرفی کنند. بازیکنی که از بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است اما در ترکیه موفق نبوده و روزهای خوبی را تجربه نکرده است.

به گزارش جی پلاس؛ وحید امیری روزهای تلخی را در ترکیه سپری می‌کند. بازیکنی که با امید و آرزوهای فراوانی به ترابزون رفت اما حالا همه را ناامید کرده. از هواداران ترابزون‌اسپور گرفته تا یونال کارامان در راس کادر فنی این تیم.

دیدگاه تان را بنویسید