گلایه مهدی تاج از افزایش اعتراض به داوری‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال از افزایش اعتراض به داوری‌ها در بازی‌های فوتبال ابراز گلایه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج در آئین انتخاب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال کشور به ترتیب رتبه‌های 3، 2 و 22 را در جهان دارد.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری «در هر جایی جزو 10 مقام برتر دنیا باشیم سبب افتخار است»، عنوان کرد: رتبه‌های فعلی فوتبال، فوتسال، و فوتبال ساحلی کشور در دنیا مایه افتخار است.

تاج با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تیم ملی امید ایران بعد از سال‌ها بتواند در جمع المپیکی‌ها قرار بگیرد، ابراز کرد: فوتبال در نشاط اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارد به گونه‌ای که اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان را پر می‌کند و به نوعی بزرگترین همایش‌های انسانی کشور را ما ایجاد می‌کنیم و صدها هزار نفر را در هفته به ورزشگاه می‌آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: اعتراض به داوری باید به حداقل برسد زیرا هم اکنون با هر سوت داور 5 بازیکن اعتراض می‌کنند برخی موقع سر یک سوت دو تیم اعتراض می‌کنند چون عادت شده و باید داد بزنند.

تاج با بیان اینکه اساس فوتبال دوستیابی است و باید تلاش کنیم مردم از فوتبال لذت ببرند، بیان کرد: باید قبول کنیم بخشی از فوتبال احترام به بزرگترها و داور است و باید اعتراض‌ها را کم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روزی صدا و سیما با برنامه‌های مختلف فوتبال را به خانه‌های مردم برد ولی هم اکنون این فوتبال بوده که تلویزیون را به منازل برده است.

تاج با اشاره به اینکه مفت‌تر از فوتبال کالایی نداریم، افزود: پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون ورزشی از جمله پخش و تحلیل فوتبال است ولی هزینه آنچنانی برای تلویزیون ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید