تاج: هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم ملی قطعی نشده

مهدی تاج ، رییس فدراسیون فوتبال گمانه ‌زنی ها در رابطه با حضور برانکو در تیم ملی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مجمع انتخاباتی هئیت فوتبال استان البرز در جمع خبرنگاران در رابطه با گمانه زنی‌هایی که در رابطه با انتخاب سرمربی تیم ملی انجام می‌شود، گفت: فدراسیون تلاش می‌کند یک مربی سرشناس و توانمند برای تیم ملی انتخاب کند اما تاکنون هیچ تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده و نمی‌توانیم از کسی اسمی ببریم.

تاج گمانه ‌زنی ها در رابطه با حضور برانکو در تیم ملی را تکذیب کرد و گفت: هیچ گزینه ای قطعی نشده است و همه این مطالبی که مطرح می‌شود گمانه زنی است و قطعیت ندارد.

تاج در ادامه با اشاره به حضور تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا از مربی و بازیکنان این تیم‌ها  تشکر کرد و افزود: این تیم ها کار سختی در رقابت‌های آسیایی دارند و ما آن‌ها را به عنوان نمایندگان کشورمان در مسابقات می بینیم و با توجه به سرمایه گذاری ‌های رقبای ما در آسیا این تیم‌ها با مشکلات زیادی در رقابت‌ها حاضر می ‌شوند.

تاج در رابطه با مجمع هیأت فوتبال استان البرز گفت: ما یکبار مجمع را در بهمن ماه برگزار کردیم اما یک شبهه قانونی وجود داشت که آیا برخی از اعضا می‌توانند در مجمع شرکت کنند یا از نظر قانونی حضور آن‌ها اشکال دارد. جمع بندی ما این بود که باید برای مجمع یک بار دیگر ثبت نام کنیم و مجمع را برای انتخاب رئیس هیأت فوتبال برگزار کنیم. دیروز هم ما همه اعضایی که ثبت نام کرده بودند و انصراف نداده بودند تأیید کردیم. 

وی افزود: مجمع امروز بسیار خوب بود. به نظرم باید استان البرز از این به بعد برای اقدامات جدی‌تری تلاش کند. در استان البرز در زمینه توسعه ورزش بانوان، فوتسال، فوتبال ساحلی و بخش داوری کارهای خوبی انجام شده‌است و استان باید به سوی یک توسعه فوتبالی همه جانبه حرکت کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید