شهنازی: هدف فدراسیون دوومیدانی کسب 5 سهمیه است

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون دوومیدانی توضیحات دقیقی از چگونگی کسب سهمیه المپیک داد، هدف فدراسیون کسب پنج سهمیه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه ستاد عالی ورزش که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مسئولان دو فدراسیون دوومیدانی و قایقرانی حضور داشتند و توضیحات خود را ارائه کردند. فدراسیون دوومیدانی توضیحات دقیقی از چگونگی کسب سهمیه المپیک داد. هدف گیری فدراسیون کسب پنج سهمیه است. البته اعلام شد این سهمیه‌ها کیفی خواهند بود و فدراسیون به دنبال سهمیه کمی نیست، چون نفرات اعزامی اگر کیفی نباشند، ممکن است نتیجه بدی کسب شود

وی افزود: منظور از کیفی این است که ورزشکاران از مرحله مقدماتی صعود کنند و به فینال برسند. ما هم گفتیم که یک جلسه دیگر پس از مسابقات قهرمانی آسیا و جهان با این فدراسیون خواهیم داشت.

شهنازی تاکید کرد: نظر ما برای کسب مدال بیشتر روی احسان حدادی است که الان در آمریکا حضور دارد. درباره سایرین نیز خواسته ما این بود که رکورد های قابل قبولی داشته باشند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: فدراسیون قایقرانی هم توضیحاتی را ارائه کرد. تصور همه این است که هدف‌گیری روی کسب سهمیه باشد، چون رکورد ملی‌پوشان با مدال المپیک فاصله دارد و به همین دلیل هدف، کسب سهمیه است. قرار شد بعد از انتخابات فدراسیون، در اردیبهشت سال آینده باز هم جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون قایقرانی برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید