شهنازی: باید سهمی از بودجه برای فدراسیون‌هایی که مسئولیت معلولان را برعهده گرفتند، در نظر گرفته شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت:‌ اینگونه نباشد که دوستان فقط مسئولیت معلولان را بگیرند و هیچ بهره‌ای نبرند، پارالمپیک از مجلس بودجه می‌گیرد و باید سهمی برای فدراسیون‌هایی که معلولان را برعهده گرفتند، در نظر گرفته شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد. شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در مجمع تاکید کرد: این ورزش با همه چالش‌ها روند صعودی و رو به جلو داشته است. برای اینکه ورزشی موفق شود عوامل زیادی موثر است. فدراسیون تلاش می‌کند از بار بدهی‌ها کم کند و این وقت زیادی از مسئولان فدراسیون می‌گیرد. طلبکارها فشار زیادی روی فدراسیون داشتند اما شرایط بهتر شده است. مسیر پر چالش بوده است و اینطور نبوده که مسئولان با خیال راحت به اداره فدراسیون بپردازند.

 وی تاکید کرد: برای اینکه این رشته دیده شود خیلی‌ها تلاش کردند. ما نگاه مثبتی در کمیته ملی المپیک به این رشته داریم و در بازی‌های آسیایی و آینده انتظار داریم سهمیه‌ها کسب شود. در تقسیم بودجه 98 فدراسیون را در جایگاهی ببینیم که ان‌شاالله بودجه بیشتری بگیرد. روند کار فدراسیون‌ها را قدم به قدم چک می‌کنیم و در ستاد عالی بررسی می‌کنیم.مجموعه حرکت تیراندازی با کمان را در کمیته ملی المپیک مثبت می‌دانیم.

شهنازی تصریح کرد: اینگونه نباشد که دوستان فقط مسئولیت معلولان را بگیرند و هیچ بهره‌ای نبرند. امیدوارم در وزات ورزش در اینباره صحبت شود.  پارالمپیک از مجلس مستقیما بودجه می‌گیرد و باید سهمی برای فدراسیون‌هایی که معلولان را در نظر گرفتند، در نظر گرفته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید