حاشیه دیدار تراکتورسازی و استقلال؛

حضور پرشور تبریزی‌ها در ورزشگاه یادگار امام (ره)/ اعتراض تراکتوری‌ها به شفر+ عکس

تراکتورسازی با یک گل استقلال را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود تراکتورسازی تمام شد.

در فاصله حدود 2 ساعت مانده به آغاز دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال تهران، سکوهای طبقه اول پر شده است. هواداران تیم میزبان نیز با سرعت بیشتری وارد ورزشگاه می‌شوند.

هواداران تراکتورسازی برای لحظاتی علیه تیم پرسپولیس شعار دادند. تراکتوری‌ها در فاصله 2 ساعت مانده به آغاز دیدار تیمشان با استقلال تیم خود را به شدت تشویق کردند.

تعدادی از هواداران تراکتورسازی که برای تماشای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال به ورزشگاه آمده‌اند، پرچمی به دست دارند که روی آن نام قزوین نوشته شده با باز شدن آن، تشویق‌ها شدت گرفت. هوادارانی که از شهرستان‌های مختلف به تبریز آمده‌اند در سکوهای مختلف ورزشگاه پرچمی به دست دارند که نام شهرشان روی آن نوشته شده است.

آهنگ‌هایی به زبان بومی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پخش می‌شود که استقبال هواداران را به همراه داشت.

کمتر از 50 هوادار استقلال نیز در ورزشگاه حضور دارند. قسمتی از طبقه دوم بالای جایگاه به هواداران تیم مهمان اختصاص داده شده است.

بازار سیاه بلیت در مقابل گیت‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه یادگار امام(ره) شکل‌گرفته و قیمت‌های متفاوتی برای بلیت‌های این دیدار اعلام می‌شود.

تعدادی از هواداران معلول تراکتورسازی نیز برای تماشای دیدار تیمشان مقابل استقلال خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند.

هواداران تیم میزبان، کیسه‌ای آبی‌رنگ را به آسمان پرتاب و برای استقلالی‌ها کُری خواندند. این کیسه روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) و بین هواداران دست به دست می‌شود. تراکتوری‌ها شعارهایی هم علیه استقلال سر دادند.

هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) موج مکزیکی به راه انداخته و با نزدیک شدن به آغاز بازی، تیمشان را با شدت بیشتری تشویق می‌کنند.

تراکتورسازی - استقلال|درهای طبقه دوم ورزشگاه باز شد + عکس

هواداران تیم تراکتورسازی استقبال خوبی از این دیدار به عمل آورده‌اند و همین موضوع باعث شده که طبقه اول ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در فاصله بیش از یک ساعت مانده به آغاز بازی، پُر شود.

پس از پُر شدن طبقه اول ورزشگاه، درهای طبقه دوم ورزشگاه هم باز شد تا هواداران بتوانند در سکوهای طبقه دوم هم مستقر شوند.

هواداران تیم میزبان در حالی آماده دیدار تیمشان مقابل استقلال می‌شوند که در لحظاتی شعارهایی علیه تیم مهمان سر دادند.

بارش باران نیز در ورزشگاه آغاز شده و هواداران حاضر در ورزشگاه با چترهای خود را باز کردند. در این میان تعدادی از تماشاگران نیز با باز کردن پلاستیک‌هایی روی سرشان، در مقابل باران از خود محافظت کردند. همچنین دمای هوا نیز با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی کاهش محسوسی داشته است.

در حالی که اتوبوس تیم استقلال به ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رسیده است در فاصله 45 دقیقه مانده به آغاز دیدار، در ترافیک مانده و سرخپوشان هنوز وارد ورزشگاه نشده بودند.

تعدادی از هواداران تیم نود ارومیه با در دست داشتن پرچم باشگاه خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کرده‌اند.

هواداران تراکتورسازی در بدو ورود محسن فروزان به زمین دروازه‌بان تیمشان را به شدت مورد استقبال قرار دادند. محمدرضا اخباری نیز با استقبال تراکتوری‌ها وارد زمین شد.

استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه پرچم بزرگ استقلال را روی سکوها باز کردند که این موضوع واکنش تراکتوری‌ها را در پی داشت.

کودکان هوادار تراکتورسازی با پرچم بزرگ تراکتورسازی وارد زمین شده و از مقابل سکوهای ورزشگاه رژه رفتند که این موضوع با تشویق هواداران تیم میزبان همراه شد. استقلالی‌ها هم هم‌زمان وارد زمین شدند تا خود را گرم کنند.

هواداران تراکتورسازی احسان حاج صفی را که تراکتورسازی در دیدار گذشته با اشتباه او گل تساوی را دریافت کرده بود مورد تشویق قراردادند تا این بازیکن با روحیه‌ای مضاعف مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌رغم پر شدن سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره)، راهروها و پله‌های این ورزشگاه نیز پر شده اما هواداران همچنان وارد ورزشگاه می‌شوند تا دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال را از نزدیک تماشا کنند. در حال حاضر حدود 5 هزار هوادار نیز در مقابل گیت‌های ورودی در انتظار ورود به ورزشگاه هستند.

وینفرد شفر سرمربی استقلال همزمان با ورود به زمین شال استقلال را بالا برد که این موضوع واکنش تراکتوری‌ها را در پی داشت. استقلالی‌ها نیز همزمان سرمربی تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران دو تیم برای لحظاتی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند اما پس از چند لحظه این درگیری جای خود را به تشویق تیم‌های تراکتورسازی و استقلال داد.

در این راستا، وینفرد شفر برای بررسی وضعیت زمین وارد زمین شد. او پس از ورود به زمین، شال استقلال را از جیبش خارج کرده و آن را به دور گردن خود انداخت.این اقدام شفر، واکنش تند هواداران تراکتورسازی را به همراه داشت .

حدود ۱۰۰ هوادار تراکتورسازی نیز روی تپه‌های همجوار ورزشگاه یادگار امام (ره) به صورت ایستاده در حال تماشای بازی بودند.

با شروع نیمه اول بازی، باران شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرد، به طوری که تماشای این بازی برای تماشاگران بسیار سخت شده بود.

در انتهای نیمه اول به دلیل خطای دژاگه به روی امید نورافکن، با اعتراض شدید نیمکت استقلال همراه شد.

با شدت گرفتن بارش باران در ورزشگاه، بسیاری از تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند. همچنین در طول نیمه اول هواداران تراکتورسازی از مواد دودزا استفاده کردند.

 

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و استقلال از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که تراکتوری‌ها با یک گل پیش هستند.

در نیمه اول این دیدار یک خطای هند به سود تراکتور اعلام شد که این موضوع با اعتراض استقلالی‌ها و در راس آن‌ها داریوش شجاعیان همراه شد.

تصویری از اعتراض هافبک خلاق آبی‌ها را در زیر می‌بینید.

 

دیدگاه تان را بنویسید