منصوریان: هجده ماه از آخرین باخت الکویت می‌گذشت

سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش با شکست الکویت کار بزرگی کرده و باید تلاش کند تا الغرافه را هم شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل الکویت کویت و صعود به دیدار پایانی پلی آ، لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی سنگینی را برگزار کردیم. می‌دانستیم که بازی دشواری داریم. برخی فکر می‌کردند الکویت همانند تیم ملی کشورش سرحال نباشد اما جزو تیم‌های خوبی عربی بود. آن‌ها به خوبی روی ارسال از جناحین کار کردند. از همه عوامل تیمم تشکر می‌کنم که کمک کردند تا استقامت خودمان را از دست ندهیم. ما تیمی را شکست دادیم که در ۱۸ ماه گذشته نباخته بود.

وی یادآور شد: این برد را به تمامی مردم خوب استان اصفهان و به خصوص کارگران زحمتکش ذوب آهن تقدیم می‌کنیم. امروز احساس نکردیم مهمان هستیم و یار دوازدهم را کنار خودمان داشتیم. وقتی می‌بریم همه بردیم و وقتی می‌بازیم همه تیم می‌بازند. لازم بود که از این مرحله عبور کنیم. این بازی یک نقطه عطف برای ما بود. یک نود دقیقه سخت در قطر داریم. با توجه به اینکه قطر قهرمان آسیا شده، باید در خاک این کشور استقامت کنیم و بازیکنان از پرچمی که در سمت راست پیراهن تیم وجود دارد، دفاع کنند.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه باید از نوع بازی تیمشان محافظت می‌کردند، گفت: امروز نتیجه مهم‌تر از کیفیت بود. با این وجود بازیکنانم خوب کار کردند و نوسان کمی داشتند. وقتی در حمله بودیم، مراقب سه بازیکن این تیم هم بودیم. ما با بازیکنی به نتیجه رسیدیم که تنها خرید خارجی ما بود. امروز فشار یک بازی دشوار از روی دوش ما برداشته شد. باید تلاش کنیم ذوب آهن متفاوتی را ببینیم. ذوب آهن بعد از استقلال و پاس از تیم‌های با اعتبار آسیا است که زیاد روی آن تبلیغ نشده است. در مجموع این اتفاقات دست به دست هم می‌دهد تا ذوب آهن متفاوتی را ببیند.

منصوریان تاکید کرد: اگر بتوانیم از بازی با الغرافه قطر عبور کنیم، نوید روزهای خوبی را به هواداران می‌دهم. بازی با الغرافه نقطه عطف بزرگی برای تیم ما است.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: به جرات می‌گویم توقعاتم از قاسم حدادی‌فر برآورده شد. بازیکن بزرگ باید در بازی‌های بزرگ خودش را نشان دهد. به او گفتم که با توجه به فشاری که روی دوش تیم است، تجربه تو در سال‌های گذشته برگ برنده ما است. او سورپرایز هم نکرد. او یک مدیر خوب است. به جز قاسم حدادی‌فر بقیه بازیکنان هم شرایط را درک کردند. همه تیم به یک اندازه از وضعیت تیم مطلع بودند. همه در نقش ستاره ظاهر شدند. همه تیم نگران بودند که در شش، هفت دقیقه پایانی چه اتفاقی می‌افتد. وقتی می‌خواهید تیم را بلند کنید، باید تیم از نظر روحی بلند شود. این بازی نشان داد که می‌توانیم امیدوار باشیم.

وی با تشکر از سرمربی سپاهان برای حمایت از تیمش افزود: از امیر قلعه نویی تشکر می‌کنم. وقتی دیروز پیغام حضور او در ورزشگاه را شنیدم خیلی خوشحال شدم. اینجا یک تفاوت با تهران وجود دارد. وقتی به کمک نیاز دارید دیگر رنگ زرد و سبز را کنار می‌گذارند. از او تشکر می‌کنم. ذوب آهن تیم سابق خودش بود. این تیم به خاطر زحمات سال‌های گذشته او به اینجا رسیده است. من شاگرد او بودم. از هواداران فوتبال اصفهان هم تشکر می‌کنم. هنوز خیلی کار داریم که بتوانیم به ذوب آهن مطلوب برسیم. روزی که برای بازی ذوب آهن با الهلال از تیم ملی به اینجا آمدیم، خیلی‌ها بیرون ماندند. باید نتایج‌مان را درست کنیم که دوباره این اتفاق بیافتد.

 

دیدگاه تان را بنویسید