جزییاتی از برنامه کی روش در کلمبیا

به گفته رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا، کارلوس کی‌روش در اولین اقدام خود در این کشور ابتدا به برزیل می‌رود تا محل برگزاری مسابقات کوپا آمه‌ریکا را بررسی کند و سپس لیگ کلمبیا را زیر نظر می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  کارلوس کی روش روز پنجشنبه در کلمبیا معارفه و قراردادش با تیم ملی فوتبال این کشور تا سال ۲۰۲۲ امضا شد. کی روش بعد از امضای قراردادش درباره موضوعات مختلفی از جمله شرایط ستاره های کلمبیا مثل خامس رودریگز، رادامل فالکائو و اوسپینا صحبت هایی را مطرح کرد.

رامون خسورون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا جزئیات برنامه های کارلوس کی روش را برای این تیم تشریح و از سفر این سرمربی به کشور برزیل خبر داد.

خسورون گفت: کی روش خیلی علاقه دارد تا چیزهای خاصی از فوتبال کلمبیا بداند. در حقیقت او در شهر بوگاتو زندگی خواهد کرد. کی روش اعتقاد دارد می تواند از پایتخت کلمبیا (بوگاتو) بدون مشکل خاصی به هر بخشی از کلمبیا که می خواهد، برود.

رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا ادامه داد: کی روش مردی است که خیلی کار می کند. او در ۴۸ ساعتی که به کشورمان آمده است کارش را شروع کرده. کی روش با چند بازیکن ما صحبت هایی داشته است. همچنین قرار است برای ارزیابی شرایط برزیل (میزبان کوپا آمه‌ریکا) به این کشور سفر کند.

کی روش همچنین در نظر دارد تا فوتبال کلمبیا را از نزدیک زیر نظر بگیرد و اولین مسابقه ای که مستقیم و زنده تماشا می کند، بازی بین ایدپندنت سانتا و دپورتیس تولیما است.

ایده سرمربی جدید کلمبیا این است که تعداد هرچه بیشتری از مسابقات لیگ کلمبیا را زیر نظر بگیرد تا بازیکنان جوان و مستعد را برای تیم ملی کشف کند.

کی روش همچنین در نظر دارد کمپ تمرینی کلمبیا و استادیوم متروپولیتن که تیم ملی این کشور در آن به میدان می رود را از نزدیک ببیند.

سرمربی کلمبیا بعد از سفر به برزیل و ارزیابی کمپ های تمرینی این کشور برای کوپا آمه‌ریکا، به اروپا سفر می کند تا با بعضی از بازیکنان مصدوم کلمبیا و همچنین ستاره های این کشور از جمله خامس رودریگز، فالکائو و اوسپینا صحبت کند.

همچنین به گفته رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا، دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی این کشور تحت هدایت کی روش در ماه مارچ قطعی شده است که این دو کشور ژاپن و کره جنوبی هستند؛ دو تیمی که کی روش سابقه رویارویی با آنها را در تیم ملی ایران دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید