بازیکن کامرونی به فولاد خوزستان پیوست+ عکس

تیم فوتبال فولاد خوزستان یک بازیکن کامرونی جذب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رافائل مسی بوولی, مهاجم کامرونی تیم یان بیان چین که سابقه عضویت در تیم ملی کامرون را دارد، با قراردادی به مدت نیم فصل به عضویت باشگاه فولاد خوزستان درآمد.

بوولی سال 2013 فوتبالش را با عضویت در باشگاه فاپ کامرون آغاز کرد و یک سال بعد او به کانن پیوست و دو سال برای این باشگاه به میدان رفت. این مهاجم 186 سانتی متری همچنین در سال 2017 میلادی در عضویت باشگاه آپا کامرون بود و در طول 24 بازی انجام شده برای این تیم، 14 گل به ثمر رساند. مسی پس از آن به فوتبال چین انتقال یافت و به این ترتیب در سال 2018 با پیراهن تیم یان بیان در رقابت‌های فوتبال لیگ یک چین در مجموع 14 بازی، 3 بار گلزنی کرد.

مسی بوولی در سطح ملی نیز سابقه چند بازی را دارد. این مهاجم کامرونی اولین بازی ملی خود را در 10 اوت 2013 انجام داد و در مقدماتی قهرمانی کشورهای آفریقایی 2014 با گابن بازی کرد. چند سال بعد، او اولین گل خود را در مسابقات قهرمانی کشورهای آفریقایی در سال 2018 در بازی با سائوتومه و پرنسیپ به ثمر رساند. در نوامبر 2017، بوولی با تیم ملی کامرون برای یک مسابقه مقدماتی جام جهانی 2018 در برابر زامبیا انتخاب شد و به زمین رفت.

این مهاجم 26 ساله در سال 2018 نیز به تیم ملی دعوت شد و با کنگو، آنگولا و بورکینافاسو در مرحله گروهی رقابت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید