معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

مسکن حمایتی برای کارگران معدن در سیرجان ساخته می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت مسکن حمایتی برای کارگران معدن گل گهر سیرجان خبر داد و گفت: در این طرح قیمت زمین از هزینه تمام‌شده مسکن حذف می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی نبیان در بازدید از سایت مسکن حمایتی سیرجان از واگذاری  32815 مترمربع زمین برای احداث 1586 واحد مسکن به 5 شرکت تعاونی به صورت اجاره 99 ساله خبر داد و اظهار کرد:‌ تاکنون عملیات ساخت 584 واحد به پایان رسیده و مابقی واحدها حداکثر تا پایان سال آینده به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی با بیان این‌که حذف قیمت زمین از هزینه تمام شده مسکن برای متقاضیان از مهم ترین ویژگی های این طرح حمایتی است، افزود: بر اساس کاربری های پیش بینی شده در طرح های مصوب شهرسازی، تاسیسات روبنایی مورد نیاز مسکن هم توسط بخش دولتی و خصوصی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای تعاونی مسکن جدید سیرجان را کارگران شرکت معدنی گل گهر و کارمندان دولت تشکیل می دهند، یادآور شد:‌با توجه به برنامه رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در صددیم طرح های حمایتی مسکن در سراسر کشور  گسترش یابد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین با اشاره به اتمام 94 درصد مسکن مهر سیرجان گفت:‌ از مجموع 6634 واحد مسکن مهر این شهرستان 5303 واحد به متقاضیان واگذار شده است. در سایت‌های مسکن مهر این شهرستان مدرسه 13 کلاسه، دو مسجد با زیربنای 800 متر مربع، یک باب کلانتری به مساحت 600 متر مربع و 5 واحد تجاری ساخته شده و 12 واحد تجاری دیگر نیز در این سایت ها در حال احداث است.

 

دیدگاه تان را بنویسید